Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik hoop dat je uiteindelijk ook de resultaten van je onderzoeken zult presenteren hier op bokt. Ik ben wel benieuwd hoe andere bokkers op je vragen hebben beantwoord.Citaat:* Zou/ben je naar een tussenpersoon gaan?
* Zou/heb je zelf je verzekering kiezen/gekozen?
* Zou/heb je anderen vragen/gevraagd welke ervaring zij hebben met het verzekeren van hun paard/pony?
* Zou/heb je met anderen de opties bespreken/besproken?
* Hoe zou/heb je informatie verzameld/verzamelen over de verschillende aanbieders en de verschillende verzekeringen die ze aanbieden?
Maarten80"]
* Zou/ben je naar een tussenpersoon gaan?
[/quote]
Nee, direct via de verzekeringsmaatschappij.
[quote="Maarten80"]
* Zou/heb je zelf je verzekering kiezen/gekozen?
[/quote]
Ja, en op het meest uitgebreide pakket krijgen ze er toch niet veel meer bij gepraat.
[quote="Maarten80"]
* Zou/heb je anderen vragen/gevraagd welke ervaring zij hebben met het verzekeren van hun paard/pony?
[/quote]
Ja, ik heb een paar vriendinnen gevraagd naar hun ervaringen mbt uitkeren van schades.
[quote="Maarten80"]
* Zou/heb je met anderen de opties (niet verzekeren; verzekeringsmaatschappijen) bespreken/besproken?
[/quote]
Nee, het "niet verzekeren" heb ik niet besproken.
[quote="Maarten80"]
* Hoe zou/heb je informatie verzameld/verzamelen over de verschillende aanbieders en de verschillende verzekeringen die ze aanbieden?
[/quote]
Folders/internet.
[quote="Maarten80 schreef:Wat gaf de doorslag bij de keuze voor een maatschappij?