Kiezen verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe zou jij je verzekering afsluiten

Poll eindigt op

Zelf: Direct bij de verzekeringsmaatschappij
4 (80%)
Via een assurantie tussenpersoon
Geen stemmen
Via mijn bank
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Maarten80

Kiezen verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 09:10

Hallo lezer,

Hoe zou je het verzekeren van je paard aanpakken? Of; hoe heb je de verzekering van je paard aangepakt?
Met deze vragen bedoel ik:
* Zou/ben je naar een tussenpersoon gaan?
* Zou/heb je zelf je verzekering kiezen/gekozen?
* Zou/heb je anderen vragen/gevraagd welke ervaring zij hebben met het verzekeren van hun paard/pony?
* Zou/heb je met anderen de opties (niet verzekeren; verzekeringsmaatschappijen) bespreken/besproken?
* Hoe zou/heb je informatie verzameld/verzamelen over de verschillende aanbieders en de verschillende verzekeringen die ze aanbieden?

Wat gaf de doorslag bij de keuze voor een maatschappij?

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Maarten
Laatst bijgewerkt door Maarten80 op 28-10-04 09:40, in het totaal 4 keer bewerkt

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:33

Weer een nieuw topic Tong uitsteken Ik hoop dat je uiteindelijk ook de resultaten van je onderzoeken zult presenteren hier op bokt. Ik ben wel benieuwd hoe andere bokkers op je vragen hebben beantwoord.

Citaat:
* Zou/heb je anderen vragen/gevraagd welke ervaring zij hebben met het verzekeren van hun paard/pony?
* Zou/heb je met anderen de opties bespreken/besproken?
* Hoe zou/heb je informatie verzameld/verzamelen over de verschillende aanbieders en de verschillende verzekeringen die ze aanbieden?

1: Nee, ik heb niet voor tussenpersoon gekozen. Reden, gewoon geen behoefte aan Knipoog
2: Ja dus, ik heb zelf mijn verzekering uitgezocht en afgesloten.
3: Ja, ik heb destijds een topic geopend op bokt waarin ik om ervaringen vroeg met diverse maatschappijen. Daarnaast heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de zoekfunctie.
4: Ik weet niet precies hoe ik deze vraag moet interpreteren. Bedoel je andere opties als een verzekering of andere opties qua maatschappijen/pakketten ed?
5: Ja, ik heb bij div. maatschappijen info aangevraagd en doorgenomen. Daarnaast heb ik de pakketten en prijzen vergeleken en daaruit voor mij persoonlijk de beste gekozen Knipoog

Maarten80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 10:19

Lachen

Maarten80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 11:15

Lachen

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:30

Maarten80"]
[/quote]
Nee, direct via de verzekeringsmaatschappij.

[quote="Maarten80"]
[/quote]
Ja, en op het meest uitgebreide pakket krijgen ze er toch niet veel meer bij gepraat Knipoog .

[quote="Maarten80"]
[/quote]
Ja, ik heb een paar vriendinnen gevraagd naar hun ervaringen mbt uitkeren van schades.

[quote="Maarten80"]
* Zou/heb je met anderen de opties (niet verzekeren; verzekeringsmaatschappijen) bespreken/besproken?
[/quote]
Nee, het "niet verzekeren" heb ik niet besproken.

[quote="Maarten80"]
[/quote]
Folders/internet.

[quote="Maarten80 schreef:
Wat gaf de doorslag bij de keuze voor een maatschappij?

Op het moment dat ik de eerste verzekering aanging leek dat de verzekeringmaatschappij die het meeste dekte en waar je je paard makkelijk kon terug kopen na afkeuring. Later kocht ik een paard dat al verzekerd was bij een andere maatschappij en die verzekering beviel me eigenlijk beter.

Maarten80

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 12:04

Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:04

Maarten80 schreef:
:)

Is dit nou echt de hele tijd nodig? Als er 10 min. iemand niet gereageerd heeft, dan wil dat niet zeggen dat er nooit meer iemand je topic leest Verward Het zelfde geldt voor je andere topic.

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:17

Ik heb het via de bank gedaan.
Mijn ega werkt n.l op de bank en zo scheelt het ook een beetje in de kosten... peroneelsvoorwaarden. Tong uitsteken