Iemand ervaring met Rambo uitrijdekens???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kennen jullie de Rambo Competition uitrijdeken?

Ja, goede ervaringen mee
4 (44%)
Ja, slechte ervaringen mee
1 (11%)
Nee, ken ik niet
4 (44%)
Anders, nl.......
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 9

Jaike

Iemand ervaring met Rambo uitrijdekens???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:28

Hallo allemaal,
ik heb een Rambo Competition uitrijdeken gekocht, hij is waterdicht en heeft een dunne voering, hij lijkt me heel erg fijn, hij is mooi, licht, waterdicht etc. wat zijn jullie ervaringen hiermee???

Aangezien ik altijd buiten rijd gelieve hier rekening mee te houden qua ervaringen en tips Tong uitsteken

Kom maar op Haha!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 21:28

Heeft hier dan helemaal niemand ervaring mee Verward

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 00:31

Alleen, ze vallen wat klein, maar verder zijn het perfecte uitrijdekens. Ik heb er 4 jaar mee gedaan met mijn vorige paard en afgelopen zomer verkocht. Voor paarden met een lange rug of boven de 1.70 zijn ze wat klein, maar super verder! Vond het echt jammer dat hij niet pastte, maar zag er niet uit zo halverwege Pablo zijn kont...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:13

Ik heb er pas eentje gekocht en het lijkt mij een fijne uitrijdeken.

De reden dat ik voor deze deken heb gekozen is dat hij hoger opgesneden is bij het zadel en dus niet met je benen/sporen tegen de deken komt i.p.v. tegen je paard.
Omdat mijn paard geschoren is wil ik er gewoon mee kunnen rijden zonder er last van te hebben en ik geloof wel dat dat kan met deze deken!

Ook vind ik het prettig dat 'ie waterdicht is en een reflecterende streep heeft op de zijkant.

Ik vind 'm niet echt klein vallen. Ik heb een M (195) en die valt gewoon ruim op mijn paard zoals alle dekens maat 195...

Afbeelding

TequilaRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 11:18

Ik heb zelf ook een Rambo uitrij deken, maar dan wel een ander type. Deze deken gebruik ik al zeker 5 jaar en altijd met veel plezier. Warm genoeg en zeker water dicht.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:16

Fijne deken, ik vind 'm ook wel wat klein vallen trouwens maar ik heb een klein paard, dus dat was geen probleem Lachen. Er zat alleen geen staartkoordje aan, en dat is bij harde wind onmisbaar, maar met een elastisch bilkoord was dat zó opgelost Lachen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:20

promptertje schreef:
Fijne deken, ik vind 'm ook wel wat klein vallen trouwens maar ik heb een klein paard, dus dat was geen probleem Lachen. Er zat alleen geen staartkoordje aan, en dat is bij harde wind onmisbaar, maar met een elastisch bilkoord was dat zó opgelost Lachen.

bij mij zat er wel een bilkoord achterlangs, met een klipje...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 12:51

Hij zal er best bijgehoord hebben, maar was kennelijk in de winkel "verdwenen". Nou ja, opgelost Haha!.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 13:57

ik heb er 1 gehad van horseware, ook rambo dus, en die had een hele slechte pasvorm, dus heb ik maar weer doorverkocht...

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-04 15:22

Dank je wel, dit soort dingen lees ik dus graag, graag meer, meer ,meer Haha!

Bij die van mij zat idd ook een bilkoordje met een gespje, en die van mij is geloof ik ook van horseware, ik heb hem even gepast en hij lijkt prima te liggen Verward