Eind mei heb ik allebei mjin pony's laten chippen. Omdat mijn shetlander toen het bit niet accepteerde vroeg ik of hij dat gelijk na wilde kijken. Hij heeft toen even snel in de mond gekeken en vertelde dat hij niet de juiste spullen bij zich had.
Nu was het veulen tijd, dus hij was toch regelmatig op stal. Echter, elke keer had ie weer zijn spullen niet bij, dus toen ik wist dat ie kwam heb ik het duidelijk extra vermeld. Dit was eind juni. Hij kon toen niks vinden, Honey wilde de klem niet in, dus werd ze verdoofd, en hij haalde er voor de zekerheid
een vijl langs.Rekening mei: 99,81 (2x chippen + gebitscontrole)
rekening juni: 41,31 (raspen + verdoving)
Ik heb hierover gebeld dat ik het er niet mee eens was, aangezien ik even snel in de mond kijken geen gebitscontrole vindt. Het zou geregeld worden en ik zou er nog van horen.
Door mijn eigen laksheid er zelf ook geen erg meer in gehad, en zojuist een rekening binnen. Hierbij nog een factuur van 38.52 van verdoven toen ik een echte TA heb laten komen (die wel degelijk wat vond, Honey had een kies helemaal doorgegroeit zitten!)
De laatste rek is vorige week betaald (op tijd) dus ik denk dat ik dat gewoon als niet verzonden kan beschouwen.
Echter, de rekeningen van mei en juni wordt wel rente en admin. kosten bji berekend.
Ik vind dit gewoon echt geen stijl. Ga morgen dus maar weereens bellen.
Wat vinden jullie hiervan?