)Als ik begin met instappen is hij super braaf. Loop lekker op zijn gemakje dan zoekt hij echt mijn hand op
Na een min. of 10 gaat de knop ineens bij hem om
Hij probeert op alle mogelijke manier onder het werk uit te komen. Hoofd de lucht in gooien, niet aan het been etc etc. Natuurlijk zet ik door maar dat pikt mijn kanjer niet............ Dan worden de harde maatregelen door hem van stal gehaalt. Bokken/stijgeren (wat hij in de 5 mnd. dat ik hem nu heb nog nooit gedaan), er vandoor willen gaan, zogenaamd ineens heeeel erg schrikken ect ect. Hij is wel makkelijk terug te nemen, maar hij probeert het 2 min. later weer. Eerst dacht ik dat het aan mij lag (ben geen superruiter
) Maar hij doet het nu ook bij mijn vaste bijrijdster
Ik snap er niets van. We beginnen aardig aan elkaar te wennen. Ben heel bewust een band met hem aan het opbouwen. Lichaamelijk mankeert hij niets meer. Zal het gewoon uitproberen van hem zijn of...........
. Toen de hoefzweer over was bleek hij behoorlijk wat haken te hebben (was nog nooit een tandarts bij geweest)
..... Weer een week rust om het te laten genezen. Hij is ook 2 keer verhuist (door omstandigheden) wat voor hem en mij ook de nodige stress met zich mee bracht.