en ik ben uiteraard nieuwsgierig naar wat ik kan verwachten. Heeft iemand wat foto's? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik ben uiteraard nieuwsgierig naar wat ik kan verwachten. Heeft iemand wat foto's?
was een hele mooie cross! Veel en hoge heuvels, grote waterbak (opassen want ik geloof dat die aan de rechterkant nogal diep is) véél verschillende en gave sprongen (toen toch, ik heb geen idee of ze die naderhand deels hebben afgebroken)
Loolapelooza schreef:hmm Minderhout, dat is toch daar waar het EK wordt gereden? (of was het WK? ... weet niet meer precies)
Zo ja, daar ben ik 2 jaar geleden geweest als assistente van mijn VAwas een hele mooie cross! Veel en hoge heuvels, grote waterbak (opassen want ik geloof dat die aan de rechterkant nogal diep is) véél verschillende en gave sprongen (toen toch, ik heb geen idee of ze die naderhand deels hebben afgebroken)
Ik heb ergens wel foto's maar ik had toen nog een hele oude camera die daar niet echt voor geschikt was.
Ik vond het iig een subliem mooi terrein en een hele mooie cross.
) daarover gelezen, maar die foto's doen het niet meer
Loolapelooza schreef:hmm Minderhout, dat is toch daar waar het EK wordt gereden? (of was het WK? ... weet niet meer precies)
Zo ja, daar ben ik 2 jaar geleden geweest als assistente van mijn VAwas een hele mooie cross! Veel en hoge heuvels, grote waterbak (opassen want ik geloof dat die aan de rechterkant nogal diep is) véél verschillende en gave sprongen (toen toch, ik heb geen idee of ze die naderhand deels hebben afgebroken)
Ik heb ergens wel foto's maar ik had toen nog een hele oude camera die daar niet echt voor geschikt was.
Ik vond het iig een subliem mooi terrein en een hele mooie cross.
Ik zou me nog bijna willen afmelden voor mijn springwedstrijd in het weekend.

Lielle schreef:Ik ga donderdag trainen in Minderhout![]()
en ik ben uiteraard nieuwsgierig naar wat ik kan verwachten. Heeft iemand wat foto's?