Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:Betekent dat dat het wiel al voor bijna alle onderwerpen is uitgevonden en zij het maar met de zoekfunktie moeten doen??
. Jippie schreef:Nee hoor. Maar ik kan me van dit soort discussies nog heel goed herinnenren dat die altijd heel vervelend eindigen.
Je krijgt een groep van mensen die de paarden wel op de wei doen en een groep van mensen die dat niet doen of niet kunnen doen omdat daar geen mogelijkheid voor is. En aan het einde van de rit wordt de groep die de paarden niet op het land zet afgeschilderd als een soort van dierenmishandelaars.
Zo'n topic krijgt dan hetzelfde sfeertje als alle ellenlange slof-topics.
snel dierenbescherming bellen.
ze is dit voorjaar heel lelijk in elkaar getrapt en opgejaagd door een jonge merrie, op het moment dat ze al kreupel was notabene.. op een gegeven moment viel ze en heb ik haar kunnen pakken, ze heeft er godzijdank behalve wat wondjes niets aan overgehouden, maar dat doe ik dus nooit meer

*
Soms kan het gewoon niet anders, zo simpel is dat. Er zijn ook eigenaren die hun paard liever niet op de weide/paddock zien om mogelijke blessures te voorkomen, dit is niet echt mijn manier. Een paard moet paard kunnen blijven in mijn ogen
Maar goed, zoveel mensen zoveel meningen natuurlijk.