Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmedor schreef:ik heb gehoord dat petrie laarzen inlopen als een hel isdaarom kies ik voor cavallo, dat is van soepel kalfsleder
Nimmedor schreef:ik heb gehoord dat petrie laarzen inlopen als een hel isdaarom kies ik voor cavallo, dat is van soepel kalfsleder

guzziwoman schreef:hoi! heb ze nu een paar maanden, ze hebben in het begin erg zeer gedaan op wreef, en in knieholte maar zitten nu als pantoffeltjes!! heb er helaas nog geen foto van,maar bij mij zitten ze heel hoog,(53) zijn op maat gemaakt en ik wilde ze zo hoog mogelijk,daardoor heb ik nu een beetje een lekijke "vouw"in de achtekant van mijn laars/zijkant van de boog, dus als ik dat eerder had geweten had ik ze een centimetertje lager genomen...
veel plezier met je mooie laarzen! ps ben je wel tevreden met je aankoop? of had je liever toch andere laarzen gehad?
groetjes cindy
CocoChanel schreef:Ontario, heb je echt geen foto van je laarzen terwijl je ze aan hebt? Mijn laarzen zijn namelijk ook best hoog! Vraag me af of ik ook zo'n vouw ( e.d) krijg.
Bedankt voor jullie reacties!

CocoChanel schreef:ontario, maakt niet uit, was benieuwd hoe hoog ze bij andere zitten!
....... Ik wilde eigenlijk dus even zeggen dat mijn laarzen officieel gezien te kort zijn, maar ivm de mooie hoge boog valt dat niet op

muiszje schreef:hmm, ik vind dat *stiksel* op het plaatje van ankys site echt te lelijk (die de hiel met het voetstuk verbind, zal ik maar zeggen..
is dat speciaal dit model wat het zo heeft? of ben ik de heletijd blind geweest en hebben alle petrie laarzen dit?
en ff een beetje offtopic: de petrie worldcup, heeft die een even hoge schacht als de anky s?
muiszje schreef:hmm, ik vind dat *stiksel* op het plaatje van ankys site echt te lelijk (die de hiel met het voetstuk verbind, zal ik maar zeggen..
is dat speciaal dit model wat het zo heeft? of ben ik de heletijd blind geweest en hebben alle petrie laarzen dit?
en ff een beetje offtopic: de petrie worldcup, heeft die een even hoge schacht als de anky s?