Gegevens achterhalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pharlap

Gegevens achterhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 22:10

Hoi iedereen, zijn er nog andere manieren om gegevens van je paard te achterhalen behalve hem op bokt en marktplaats te zetten?
Ik weet echt niks van mijn paard en ben dan ook al maanden op zoek.
Ik heb ook geprobeert mensen van de manege te vinden die daar reden voordat ik mijn paard kreeg, maar niks hoor.
hoe zit dat met dna testen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik vind het belangrijk dat ik iets weet.
( de manege eigenaar waar ik hem van gekocht heb is geen optie want die zegt niks te weten ).
Groetjes Pharlap.

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:19

Heeft je paard papieren of niet?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:22

Wat voor merk is het Clown?

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:23

Heeft de manage eigenaar ook geen naam van een handelaar via wie hij het paard ooit gekocht heeft? Dna testen wordt denk ik een duur en bijna onmogelijk grapje als je ook geen afstamming weet. Dan is het zoeken naar een speld in een hooiberg.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 22:38

Hij is waarschijnlijk via Jan ketting gekomen, dat is de handelaar die zaken doet met de manege eigenaar, ik heb ooit eens vernomen dat hij uit Utrecht kwam, maarja of dat waar is.
De manege eigenaar heeft gezegd dat hij niks wist van dit paard en dat er geen papieren zijn. Hij wist wel tegen de verzekerings agent te zeggen dat hij 9 was ( toen ik hem kocht ).
Ook vertelde hij dat het een echt volbloed is ( met een echt volbloed karakter dus ), ik heb ook vernomen dat er arabisch bloed in zou zitten,maar ook dat is weer gepraat van mensen die er zogenaamd verstand van hebben. Hij heeft wel veel weg van een anglo arabier ( ook qua temperament ).
Hij staat op in the picture onder foto's van mijn kanjer.
Iemand nog tips.
Groetjes,