Bucas Altex 2000 ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Prince

Bucas Altex 2000 ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 19:20

Heeft iemand ervaring met de Bucas Altex 2000 ?
Dit schijnt de voorloper van de Bucas Power te zijn, maar in ieder geval met een andere voorkant:

Afbeelding

Ik kan er één van iemand overnemen, dus ik zou graag willen weten wat voor ervaringen er met de deken zijn Haha!, en of die voorkant nou wel zou handig is ?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:16

Ik heb hem, nu al een jaar of 7 ofzo.. Ligt nog steeds heel erg goed.. Toch heb ik liever de power, de altex blijft wel mooi zitten, maar de voorkant van de power is toch fijner. Nu is er ook een klein "spleetje" tussen de voorkant en de rest van de deken, vind ik ook niet echt fijn..
Maar mocht je hem voor een leuke prijs over kunnen nemen, zeker doen, want het is gewoon een hele goede deken..

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 17:13

Voor € 125 euro (plus verzendkosten),
is dit een goede prijs (hij zou één winter gebruikt zijn) ?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:28

Ik weet niet goed meer wat ze tegenwoordig in de winkel kosten. 125 euro is nog best veel, misschien kun je er dan beter wat bijleggen en de nieuwe versie kopen. Als hij een winter gebruikt is moet hij wel nog zo goed als nieuw zijn, die dekens zijn echt onverslijtbaar. (uit mijn ervaringen dan)