wat voor deken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meimei_

wat voor deken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 19:05

heey
nu het allemaal sneller gaat dan verwacht met aanschaffen van een pony vroeg ik me af wat we allemaal moeten gaan inslaan Lachen
we gaan zowiezo zeggen dat als we dr kopen we ong. 3 tot 4 weken nodig hebben om alles te regelen, met stal, spullen die gekocht moeten worden, verzekering eigelijk alles.
dit is mijn lijstje van de basis spullen die nog gekocht moeten worden er van uitgaande dat er niks bij zit (is niet zo maar ik weet niet wat er bij zit Pling )

Hoofdstel (altijd handig Clown )
zweetdeken
dekje
zadel, maar dat gaan we pas doen als ze er is ivm passen
transportbeschermers
verzorg spulletjes, zoals wondspul shampoo enzo. (hoe heet trouwens dat spul voor manen en staart in die oranje fles? equishine of euiqstar)
poetspullen, longeerspullen, halsters touwen heb k al

en dan vroeg ik me nog af wat voor dekens er verder nog nodig zijn?
ze is al begonnen met het maken van dr wintervacht en ik wil dr niet scheren omdat laat is (eind nov, begin dec.) maar ik hoorde van iemand van een paardenwinkel dat je als je er een deken oplegt dat dr wintervacht minder word. maar WAT voor deken dan?
Haha! Verward Verward

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:13

Een winterdeken Tong uitsteken. Ik heb die van mij nu een 100 grams (was 180 grams, maar is al oud en versleten, maar warm genoeg voor haar voor nu) met een regendeken eroverheen. Dan kan ze altijd buiten blijven staan Lachen.

darinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:29

Ik heb op make ook vrij laat een wonter dek opgelegd en die is 200 gram en de vacht wordt idd minder,dit is voldoende als je dr niet scheert.
Als je wel wil gaaan scheren dan zou ik wel een 400 of meer opleggen
succes!!!!!!

meimei_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 19:32

ow okej, ja dat was dus n btje mn vraag, dikke winter deken of tussendeken achtig iets omdat ze al in dr wintersvacht zit