Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Emmz schreef:Familie van mij heeft nu dus een pony gekocht en een veulen. Ze hebben er dus helemaal geen verstand van en hebben zelf ook niks met paarden. Nu moet ik ze dat dus gaan leren. Nouja moet niet maar dat hebben ze mij gevraagt. Weet iemand tips voor een spoedcursus paarden?

MissArianne schreef:klinkt als een zooitje ongeregeld. als je niet weet wat het inhoudt om een viervoeter te houden, waarom beginnen er dan aan beginnen?? ik snap dat echt niet hoor... en als jij er ook al niks van afweet, waarom zou jij dat dan gaan doen? ze kunnen beter, als ze van plan zijn die beestjes te houden, een ervaren iemand inschakelen die wel weet waar hij/zij mee bezig is...
En ik kan er ook niks aan doen dat ze die pony hebben gekocht was niet mijn keus was hun keuze. ik heb daar niks mee te maken. Het is een pony van 1.38 en veulen word 1.50 ongeveer. veulen is nog bij de moeder. Ze hebben een bak bij hun buren en die buren gaan hun nu ook helpen. Ik heb vandaag op de pony gereden is een hele lieve pony kan alleen wel wat bokken. Ik dnek dat het wel goed komt khep even gepraat. 
Emmz"]
Familie van mij heeft nu dus een pony gekocht en een veulen. Ze hebben er dus helemaal geen verstand van en hebben zelf ook niks met paarden. Nu moet ik ze dat dus gaan leren. Nouja moet niet maar dat hebben ze mij gevraagt. Weet iemand tips voor een spoedcursus paarden?
[/quote]
het was neit om je aan te vallen ofzo hoor, maar als je om een spoedcursus paarden vraagt....?
en ik bedoelde met zooitje ongeregeld de mensen die die paardjes hebbenge kocht. ik bedoel, als je als koper er neit veel van af weet en dus blijkbaar ook niet de intentie hebt om ze zelf te gaan verzorgen (zo komt het op mij over, omdat ze jou hebben gevraagd om dat te doen) waarom schaf je ze dan aan? gewoon omdat je paarden leuk vindt? het kan hoor, maar vind ik een betje raar. nogmaals, het was neit mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen, ik gaf alleen mijn mening.
[quote="Margee schreef:Al doende leert men en van vragen wordt men wijzer.