. Maar het zit zo, omdat ze die wondjes (zie sacroïde cq. schimmel) heeft vind ik dat daar toch lucht bij moet kunnen. Toen ik vandaag kwam stond ze weer zo warm en die wondjes waren allemaal week en tjsa ook de korst was eraf
. Nu ben ik ook van mening dat vooral een driejarige nog aan haar weerstand moet bouwen en die maak je er met een deken niet beter op
, dus wilde ik haar een steeds dunnere deken opleggen omdat de temperaturen a.s. week toch redelijk hoog blijven kan ik steeds iets dunners opleggen en hem over een dag of 4 aflaten, maar helaas weet ik niet of je nog terugkunt zoals ik dat nu wil. In totaal heeft ze nu zo'n 3a4 weken (zei de vorige eigenaar) deze deken op.
, mijn vorige paard had nooit een deken op. Ik ben van plan om de merrie binnen te houden met een dun deken op en kijken wat haar vacht dan doet. Mocht het erg koud worden dan houd ze haar deken gewoon op.en krijgt ze weer een dik deken op als het gaat vriezen, ik neem uiteraard geen risico's. Het deken wat ze op had was ook wel een hele dikke en dus ook erg warm.