waar kan ik nou eens een leuke deken vinden...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fiedel

waar kan ik nou eens een leuke deken vinden...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 19:16

Ik ben op zoek naar een leuke gekke deken. Dus niet donkerrood, blauw of groen. Eens een keer geen ruitjes of een ander verantword patroontje of brave biesjes...
Gewoon eens een keer iets geks, paars met bloemen en gouden bandjes, weet ik veel. Gewoon eens iets anders. Ben ik de enige die er zo over denkt,.. of zijn er meer mensen met deze afwijking..!? Waarom is het zo zoals het nu is....

just wondering....

Fiedel

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:01

Zelf maken! Ga creatief bezig met een leuke lap fleece en je kan heel wat moois maken hoor, heb je tenminste echt iets unieks.
Echt rare patroontjes heb ik nog niet gezien (of ik ben er inmiddels aan gewend, al zal ik nooit wennen aan babyroze dekjes...)

pajidin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:16

Een deken is toch niet voor de mooi? Het gaat erom dat hij functioneel en goed is, hij wordt toch wel smerig in het land en in de stal!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:23

pajidin schreef:
Een deken is toch niet voor de mooi? Het gaat erom dat hij functioneel en goed is, hij wordt toch wel smerig in het land en in de stal!

Nee, maar het is wel leuk om eens wat anders te hebben Knipoog

Gewoon zelf maken! Dan doe je het zoals je zelf wilt

Brendageene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 08:53

als je een creatieve oma hebt is het ook makkelijk hoor Tong uitsteken
Mijn shetlandertje heeft een zelfgemaakte patchwork deken Haha! Met naam erop! Haha! Hij heeft de deken alleen nooit op Scheve mond

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:12

Ingrid van der Burg bij ons op de manege maakt koeieprint, tijgerprint, zebraprint zo gek als je kunt verzinnen dekjes, dekens, zadeltassen, uitrijdekens en ga zo maar door