Dekens geschoren paarden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Dekens geschoren paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 17:18

Hmm aangezien ik dit topic nergens meer kan vinden vraag ik het opnieuw. Tenminste, ik dacht dat er ook een topic over was, maar misschien zie ik ze vliegen Haha! .

Racer wordt volgende week geschoren, en voor die tijd moet ik dus extra (2ehands) deken(s) gaan kopen.
Wat voor dikte moet ik nou gaan aanschaffen voor een geschoren paard?

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:19

ik heb zelf al een 300grams deken op en als ze dan geschoren is krijgt ze er 1 van ik d8 200 gram bij op, is niet precies een regel voor als het strax dan nog kouder gaat worden dan krijgt ze nog een 3e deken.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:29

Mijn ene merrie heeft nu een 400 grams op , dat komt omdat zij op de hoek box staat Lachen
Maar mijn andere merrie ernaast, staat gewoon onder een 300 grams en red zich er prima onder Haha!
Maar zodra 't gaat vriezen gaan er bij beiden nog een 300 grams onder.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 18:32

Mijn pony staat in een binnenstal en staat 's nachts alleen onder een zweetdeken en naar buiten gaat er nog een ongevoerde regendeken overheen, het is maar net hoe je pony zich er onder voelt.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 20:00

Ik heb Eldien gister geschoren, toen stond ze op een andere stal (ik moest oppassen op een handelsstal, en daar hebben ze alle spulletjes ook goed voor elkaar dus heb ik haar daar maar geschoren, mooi makkelijk omdat ik zo ook in de gaten kon houden op ze het te warm of koud had)
Daar heeft ze een 220 grams deken op gehad, maar dat was een warme stal (op de deel, door de zolder goed geisoleerd). Ik heb haar net thuis onder d'r tiger gezet (officieel 370 grams, maar lijkt me dunner)