. hij is 3 jaar. en heeft net voor het eerst een zadel op ze rug gehad.wat vinden jullie hiervan.
geef alsjeblieft je mening
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. hij is 3 jaar. en heeft net voor het eerst een zadel op ze rug gehad.
rijden maar nu willen ze wat anders proberen
.
. hij kan geen officiele wedstrijden rijden daar door, als je hem naar beneden probeert te rijden raakt hij in paniek.
lovesSkippy schreef:ze gaan hem niet meer met elastiekrijden maar nu willen ze wat anders proberen
.
ii ken een paard die zo is ingereden en die loopt nu alleen nog maar in zwemhouding en hij is net 10 of 11. hij kan geen officiele wedstrijden rijden daar door, als je hem naar beneden probeert te rijden raakt hij in paniek.
ik heb haar dat hele verhaal verteld en toen ging ze wel een beetje denken volgens mij![]()
ik was egt vet kwaad
? 

)
shadowflower schreef:wat is het probleem van een pony inrijden met zweepje ...als je er op hebt gezeten en t beest gaat maar niet vooruit kun je toch beter een zweepje dr bij pakken klein tikje geven en ze snappen meteen wat je bedoelt .. dit beter dan na een hoop in de buik getrap alsnog een zweep .. want anders zijn ze voor geen meter voor het been