vraag over beenkappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Notteke

vraag over beenkappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 20:20

Omdat ik met mijn jonge fjord regelmatig in het bos rijdt ben ik er over aan het denken om beenkapjes om te doen. Moet er wel bijzeggen dat hij dus rondom ijzers heeft maar zich normaal gesproken niet aanslaat!

Verder struikelt hij regelmatig en aangezien ik van veel mensen hoor dat kapjes de benen verzwakker vind ik dat niet zo'n hele goede oplossing. Hoe denken jullie over kapjes? Wel of niet doen? Verzwakken ze wel of niet de benen?

Verder moet je dus ook denken aan alle kuilen, stronken, takjes en andere onregelmatig heden in het bos. Wat zou ik doen?

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:31

ik doe ze altijd om; en volgens mij verzwakken ze de benen niet. ik denk zelfs dat bandages dat eerder doen... in ieder geval beschermen ze de benen wel en dat vind ik heel belangrijk. je moet het zelf weten.

Notteke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 20:33

Ja ik wil gewoon eens horen hoe jullie erover denken!

Sommige mensen rijden inderdaad altijd met kappen, terwijl ze zich normaal gesproken niet aantikken.
Maar er zijn ook mensen die het dus absoluut niet doen, omdat het zou verzwakken.

Daarom graag jullie mening!