Opfok/handelsstal waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Opfok/handelsstal waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 19:30

Ik wist even niet hoe ik dit onderwerp moest benoemen..... Verward

Ik ben op zoek naar een nieuw paardje. Bij voorkeur zoek ik een 2/3 jarige ruin of hengst. En nou wilde ik eens gaan kijken bij opfok/handelsstallen. Maar ik weet niet welke/waar?

Wie weet goede stallen met een aanbod van meerdere, goede paarden. Ik zoek toch wel een paardje wat geschikt is voor de dressuur...
Natuurlijk ben ik een echte hollander en wil ik voor een dubbeltje op de eerste rij zitten Knipoog ...

Het mag via dit topic, maar ook via PB.

Laat maar horen.

Ideaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:17

Misschien heeft Fred Vlaar een leuk dubbeltje!!, groetjes!!

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:33

Ideaal schreef:
Misschien heeft Fred Vlaar een leuk dubbeltje!!, groetjes!!

Hmm, denk niet dat je bij Fred aan hoeft te komen voor een goed paard voor weinig geld
Ben verder niet echt thuis in de dressuur dus kan je helaas niet verder helpen met adressen van handelsstallen (behalve die van buurman Fred Knipoog)

kalicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:06

je zou eens via google kunnen zoeken, misschien dat daar wat tussen staat.........................

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 22:16

kalicha schreef:
je zou eens via google kunnen zoeken, misschien dat daar wat tussen staat.........................

Heb ik geprobeerd....
En daar lopen dan vaak de super paarden rond die niet onder de tig duizend weggaan.... Huilen Tja, en dat heb ik er niet voor over (lees heb ik gewoon niet ).

Maar ik zoek ook wel verder. Ik heb via de verkoopsites af en toe ook wel succes, maar ja, via een "bokker" geeft vaak toch vaak een prettiger idee (door ervaringen uitwisselen en zo). OK dan!

Dus mensen, kom maar op met jullie super adressen *LOL*

sophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:30

Tsjah... wat is voor jouw geschikt voor de dressuur en aan welke prijsklasse zit je te denken?
Ik heb hele goede ervaring met De Bekelaar in Mierlo (NB). http://www.de-bekelaar.com
Mijn paar komt daar ook vandaan, en ze hebben daar paarden vanaf zo'n 5000/5500 euro... (dus wel best veel geld)

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 13:44

sophie schreef:
Tsjah... wat is voor jouw geschikt voor de dressuur en aan welke prijsklasse zit je te denken?
Ik heb hele goede ervaring met De Bekelaar in Mierlo (NB). http://www.de-bekelaar.com
Mijn paar komt daar ook vandaan, en ze hebben daar paarden vanaf zo'n 5000/5500 euro... (dus wel best veel geld)

Juist, best veel geld. En als het nog talentjes zijn en de ruiter kan het er ook uitrijden... . Helaas ben ik slechts een huis-tuin en keuken ruiter, dus wil ik niet zo'n duur superpaardje. En zeker geen 2/3 jarige die al zo duur is. Volgens mij kan het ook voor een normale prijs (normaal paard/normale prijs...).
Dus ik zoek lekker verder en wie weet

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 13:47

Ik sta zelf op een handels stal, maar volgens mij hebben ze op dit moment geen 2/3 jarige ruin/hengst.

Hij heeft wel veel kontakten in de omgeving. Ik weet niet wat je zoekt? Stokmaat, springen, dressuur etc...

Rob Mulder in Assendelft verkoopt toch ook wel eens paarden? Misschien dat die wat heeft....