Na de voerkwestie (welke nog voor een groot gedeelte onbeantwoord is), nu een andere vraag afgeleid hiervan.
In de paardehouderij wordt bij de grotere stallen vaak gewerkt met specifieke software om de bedrijfsactiviteiten te ondersteunen. Hierbij valt te denken aan (paarden,personeel, handels)administratie, diverse planningen (bijv. voer) enz. Hierin zijn aardige verschillen in de gebruikte programma's. (met behulp van Nicolette - bedankt hiervoor) heb ik een aantal programma op een rijtje gekregen, waaruit er 2 (de bovengenoemde) nadrukkelijk naar voren komen.
Wie kent deze programma's en kan mij meer over zijn ervaringen hiermee vertellen*? (ideaal zou natuurlijk zijn als je ze beiden kent) Dit zal uiteindelijk leiden tot een goed beargumenteerde keuze voor één van deze programma's.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
(* Hierbij meenemende dat het een stoeterij met zo'n 30 á 35 fok- en zo'n 10 á 15 springpaarden betreft)
J_at_worK
Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-04 15:38
Is er dan helemaal NIEMAND die me hierin enige hulp kan bieden???
J_at_worK
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-04 10:01
Jammer zeg, had graag wat meer info over één van beide programma's gehad... Maar goed, het mocht niet baten.