Ankypad op wedstrijd?? Wat vind jij??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Ankypad op wedstrijd?? Wat vind jij??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 12:54

Vraag lijkt me duidelijk Tong uitsteken

Zit er ook over te denken om een witte ankypad aan te schaffen voor op wedstrijd...aangezien m'n huidige sjabrakkiej niet geweldig ligt. En ben zelf wel tevreden over de ankypads...

K hoorde dat BR ook nieuwe pads heeft...iemand ervaring mee?? Welke vind je fijner BR of Anky???

Mij gaat het zelf niet om het merk...k heb zelf ook liever een pad zonder het anky-logo... Haha! Tong uitsteken

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:02

als je te vrede bent over de ankypads zou ik er gewoon zo een aanschaffen, dan weetje wel zeker dat je er tevreden over bent

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:04

Khartoum schreef:
als je te vrede bent over de ankypads zou ik er gewoon zo een aanschaffen, dan weetje wel zeker dat je er tevreden over bent

Mee eens

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:27

Ik zag pas een br-pad op wedstrijd (volgens mij, zat een rechthoekige balkje op als label) en die was niet mooi, plooide achter het zadel en de punten staken af. Vind Anky pads niet zo heel mooi op wedstrijden, maar als jij dat wel vind moet je het gewoon doen! Zal echt niet in je punten schelen.
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 23-10-04 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:27

ja je geeft jezelf al het antwoord Tong uitsteken Dan zou ik die Anky maar aanschaffen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:36

Ik hoef ze zelf niet. Veel te duur en slechte pasvorm. Ze zijn recht over de rug.

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 14:10

Ik ben zelf tevreden van BR.

Ik vind die Anky Pads misschien wel mooi, maar je hebt ook Polypads, het enige verschil is dat dat logo van Anky er niet op staat (en natuurlijk het prijskaartje...)

Neen, geef mij maar BR Lachen

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 14:14

Vind het allemaal te duur en vind het ook lastig dat er geen lussen aan zitten om aan je stoten vast te maken. Maar als je m fijn vindt en je hebt het geld ervoor over... waarom niet?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 14:17

ik zat er zelf ook over te denken maar de enige reden waarom ik het niet zijn doen is het logo dat er op staat

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:05

Ik vind de dekjes van anky echt super!Vind ze heel mooi en liggen bij mijn paard ook heel goed Beter dan van andere merken..
Op wedstrijd zie ik de anky pad ook wel vaak en vind het juist wel mooi staan op wedstrijd heeft dat anky merk me iig nooit gestoord Lachen

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:06

Het interesseert me niks of er nou heel groot ANKY of heel groot PIET op staat.. het enige wat me interesseert is dat ze bij mijn paard ontzettend goed blijven liggen.

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:10

Zou als het dekje goed op de paard ligt gewoon aanschaffen, ik vind ze persoonlijk super liggen!!

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:17

chatelaine schreef:
Ik vind de dekjes van anky echt super!Vind ze heel mooi en liggen bij mijn paard ook heel goed Beter dan van andere merken..
Op wedstrijd zie ik de anky pad ook wel vaak en vind het juist wel mooi staan op wedstrijd heeft dat anky merk me iig nooit gestoord Lachen

me toooh *LOL*

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:46

Heb zelf een Ankypad voor wedstrijden omdat ik er heel tevreden over ben hoe hij ligt en een beetje lui ben met die lusjes en dit dus een hele oplossing is

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:34

Ik heb ook een Anky pad voor mijn wedstrijden.
Gewoon omdat ik ze fijn vind liggen en ik heb geen gedoe met los en vast maken de hele tijd.

Dat Anky merkje maakt niets uit, de jury denk ik ook niet. Schijnheilig

Bij ons op stal was laatste een wedstrijd en daar had iemand zijn Anky merkje eraf gehaald.. En erover heen geborduurd. Verward

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 16:39

Een van mij (Z1) heeft een zwarte in combinatie met haar schimmel (bijna wit) en dat staat super chique! Vind het heel mooi staan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 17:13

Ik vind de Anky pads wel mooi staan op wedstrijd!

Zelf vind ik de Anky, de (echte) Poly pad en de Rambo pads erg fijn!

Op dressuurwedstrijden rij ik zelf niet met een pad, maar met een Eskadron dekje (2de hands hoor, anders was ie me veel te duur.. Haha!) die vind ik ook erg mooi staan!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 17:24

DIe ankypads...k vind het juist fijn dat je ze niet aan je zadel hoeft vast te maken...kan bij mijn zadel toch niet Tong uitsteken

Maar wat k wel vind...dat stomme logo valt zo op...dat vind ik juist weer niet mooi...

Maar ik ehb al een aantal x gezien op wedstrijd van die mensen die met die ankypads rijden, daarbij zie je op die pad gewoon allemaal kreukels...van kei vaak gewwassen ofsow :S

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:02

Misser"]
Ik zag pas een br-pad op wedstrijd (volgens mij, zat een rechthoekige balkje op als label) en die was niet mooi, plooide achter het zadel en de punten staken af.
[/quote]

dit hoor ik ook heel veel erover,vooral dat ze zo erg plooien achter het zadel.
ik zou voor ankypad gaan als ik jouw was.

[quote="Moreno schreef:
Maar ik ehb al een aantal x gezien op wedstrijd van die mensen die met die ankypads rijden, daarbij zie je op die pad gewoon allemaal kreukels...van kei vaak gewwassen ofsow :S

ja die kans zit erin,want het is wit he...
dus zullen vaak gewassen moeten worden.

ik zelf hou het bij een gewoon shabrak.
ik heb voor concour een wit met luxe bies,goud met zwart gedraaid.
blijft mooi met wassen Lachen
en vind ik zelf het mooiste.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 18:13

das ook mooi...met zo'n bies

Bij mij is het zooo raar...ik rij thuis met trainen ook vaak emt 'gewone' shabrakjes...en die liggen wel goed...maar die witte dus totaal niet...heb al iets van 4 verschillende witte gehad...maar ze liggen allemaal niet goed...:S