Welke dekens op tentenkamp??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Welke dekens op tentenkamp??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 12:35

Ik ben van plan maandag naar tentenkamp te gaan...

Maar k wil ff weten wat voor een winterdekens ze er hebben...

hebben ze daar ook een soort bucas of rambo dekens?? ik ben in ieder geval op zoek naar een hele sterke/dikke deken...

weet iemand of ze die daar hebben??

Tis alweer 2 jaar geleden dat k daar voor het laatst was....dus kan het me niet meer herinneren Haha! Tong uitsteken

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 17:27

Iemand die het weet???

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:07

heb ik niet gezien, alleen maar Anky en Global (huismerk). Ben donderdag geweest maar vond het niet zoveel, eigenlijk gewoon alle oude overjarige spullen.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 19:24

ik heb net een nieuwe gekocht een canvas. heb geen bucas en rambo's gezien. misshcien hebben ze ze wel maar denk niet in de aanbieding

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:26

Wheater Beeta, Global, HH, Anky, die hebben ze in ieder geval. En dan nog merkloos. In de winkel zelf heb ik geen dekens gekeken.
Er hangen best leuke dekens tussen die ik wel zou willen hebben. Maar ja, toch geen deken gekocht. Ik wil nog even wachten ermee. Weet nog niet of mijn pony geschoren wordt dit jaar.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:33

Waar en wat is tentenkamp als ik vragen mag

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 22:12

Als je uit Nijmegen komt zou ik echt niet naar het tentenkamp gaan, het gaat je toch wel tegenvallen! Scheve mond Ze hebben dezelfde dekens als in een horselover keten bij jou in de buurt. Er zijn misschien een paar dekens goedkoper. Als je er ben zie je bij heel veel dekens een mooi geel kaartje met grote tekst erop van NU deze en deze prijs, maar dat is gewoon de normale prijs die je altijd en in elke winkel ervoor betaald Rolleyes Heb nogal slechte ervaringen met hypo dus vandaar dat ik zo negatief ben Tong uitsteken Ik zou het niet de moeite waard vinden als ik van zo ver moet komen, maar daar kom je ook pas achter als je er een keer geweest bent.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 01:45

Ja afgelopen jaren ben k zelf wel iedere x geweest...heb alleen ff vorig jaar overgeslagen...maar ik heb er dus voorgaande jaren niet pcies opgelet welke dekens ze er hadden...ergggg slim...

Maar aan de ene kant heb je wel gelijk...tis gewoon superver rijden voor mij...en als k daar weinig kans heb om een deken te vinden...dan ga k daar dus voor nix heen Tong uitsteken

Zat er al over te denken om een deken bij divoza ofsow te bestellen!!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 02:23

ik ben vandaag geweest was anderhalf uur rijden en vond het eigenlijk niet zo veel......hoop dingetjes die ik wilde hebben ga ik alsnog bestellen bij divoza! is dus een hele goede optie Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 04:53

Ik heb 1x een Weatherbeeta deken daar gekocht (toen in de aanbieding voor 100 GULDEN). Met een week was het 1 groot vod, de scheuren vielen erin. Heeft gewoon te lang in het magazijn gelegen, was helemaal verteerd...

Ik koop er dus geen dekens meer.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 09:49

Ik heb er ook slechte ervaringen met een deken die waterdicht moest zijn en dat was ie niet, hun die deken getest en volgens hun was die wel gewoon waterdicht Scheve mond
Je kan best bij Divoza bestellen, maar Divoza is met de meeste dingen ook weer duurder dan Horselover, en dan komen ook je verzendkosten er nog bij. Ben je niet het goedkoopst uit als je gewoon naar een winkel bij jou in de buurt rijd en daar een deken koopt Haha! (of is dat geen optie)?

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 13:24

Tip voor Moreno: bij Kevenaar in Arnhem hebben ze nog een paar goede kwaliteit waterdichte dekens liggen van vorig jaar. Helaas hebben ze nog maar een paar maten, maar wel erg goedkoop. Je zou ook ff kunnen bellen, maar arnhem is iig dichtbij voor jou.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 14:05

Nog een tip: gebruik de zoekfunctie!!!

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 15:29

Vaak wordt er op paardenbeurzen wel meer goedkoper aangeboden. Garantie is soms wel en soms geen probleem. LET OP: Vroegop is niet moeilijk met ruilen, maar je krijgt geen geld terug!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 14:15

Hier in Nijmegen zit wel een winkel...maar die is kei duur...alles is daar duurde dan bij bijvoorbeeld divoza...maar callippo thnx voor de tip...zal es daar verder gaan rondsnuffelen Haha! Tong uitsteken