Bv. zoals vandaag hadden we ergens anders training en loopt Olga heel de tijd te hinniken e.d. wat natuurlijk normaal is als een paard nooit vaak ergens komt, maar ik maak me daar enorm druk in en ben dan echt getresset. Ik heb heel m'n les wel uitgereden, maar ik geef eerlijk toe dat ik soms serieus bang was dat ze zou flippen ofzo
. Na de les was ik dan ook weer helemaal gestresset.
Wel op zo 'n moment denk ik alleen nog aan het feit dat paardrijden gevaarlijk is en dat paarden super onvoorspelbare dieren zijn die enkel weg kunnen schieten en dat ik het moet opgeven.
Meestal kom ik na een paar minuten wel weer bij positieven en natuurlijk ga ik niet stoppen. Maar soms heb ik gewoon die 'angsten'.Ben ik de enige die dit heeft of zijn er nog meer mensen met het probleem dat ze soms niet meer weten wat of hoe?

)
dus ging ik er toch weer op
het komt wel weer goed allemaal overwin de angst en het zal steeds beter gaan ! all blijft er nu constant door mijn hoofd spelen dat ik twee kindjes heb die mij nodig hebben.....arabesk je hebt helemaal gelijk ik rijd auto en das ook gevaarlijk ! doordat ik dat besefte ben ik weer begonnen met paardrijden 

.
(dat had ik nog niet meegemaakt). Ik ben er niet vanaf gevallen en nog even doorgereden, daarna afgestapt (met zeer been, een oud kwaaltje wat weer opspeelde). Ik stond op het punt om ermee te stoppen............ Later toen ik in haar stal kwam, ging ze heel lief met haar hoofd tegen me aan duwen, zo van "sorry baasje, ik bedoelde het niet zo". Toen was ik natuurlijk weer helemaal om
We gaan gewoon lekker verder, binnenkort proberen we het weer een keertje alleen in de buitenbak.
. Dat gebeurde dus vandaag ook weer. Ze gaat dan bokken en komt een beetje omhoog