Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen die heeft geen bilkoortden 
) Ze stond al onder een zomerdeken.. na het scheren onder herstdeken gezet (150 of 200 gram) kom ik savonds om te voeren... was ze nat onder haar deken!
Loena schreef:Ik heb gisteren geschoren (althans voor een groot deel, moet nog drie benen doen en ze staat dus lichtelijk voor l*l) Ze stond al onder een zomerdeken.. na het scheren onder herstdeken gezet (150 of 200 gram) kom ik savonds om te voeren... was ze nat onder haar deken!
![]()
Heb maar weer de zomerdeken op gedaan (regendeken van bucas).. twijfelde wel maar ja te warm is ook niet goed... het is ook wel warm buiten en vooral in de binnenstal..
Morgen wordt het een stuk frisser buiten, dan zet ik haar maar onder de herftdeken.
wel raar dat je paardje dan nog zweet
Raya schreef:Morgen wordt mijn IJslander geschoren. Nu heeft ze nog niets op. Ik heb een HH deken met fleece voering dus wel wat warmer dan een zonder voering. Ik denk dat ik er nog een fleece onder doe.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik starks op ga doen als het kouder wordt. Wat doen jullie met je koudbloed als ie geschoren is in de winter?
Ik twijfel tussen een 200 of 300 grams ofzo.....