Subli EM

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Subli EM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 08:10

Benieuwd of er mensen zijn die Subli EM bijvoeren en wat hun ervaringen zijn.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:14

HuH, waar staat die EM voor, toevallig EnergieMix ofzo?

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 09:23

[VMR] Subli EM (EnergiekernMix)

Hier staat ook al het een en ander..

Ik voer het nu vanaf juni en het bevalt mij prima. Hij krijgt 's morgens een bekertje 350 gram ongeveer. Ik ben het gaan voeren omdat er bij ons een basisbrok gevoerd werd..En hij dag en nacht op het land stond en van een sportbrok afkwam.. Nu voeren we ook sportbrok.. Dus in princiepe is het niet meer nodig..
Ik maak deze zak nog op en kijk dan even hoe het zonder gaat.
Als hij even los en energierijk blijft dan stop ik ermee.. Merk ik terugval dan begin ik weer.
Ik ben beetje zoekende geweest in voer.. maar heb nu een goed evenwicht gevonden.. Weet dus niet of het zo blijft als ik met die Em stop..
Ben n.l. ook begonnen met het voeren van reformmusli van havens en de osteopaat is geweest dus weet even niet wat het goed doet.
Zal dat pas merken als ik ergens mee stop.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:38

Ons paard vindt de muesli van Subli in ieder geval niks. Ben zelf ook niet zo'n fan van de normale brokjes van dit merk: lijkt net op konijnenvoer (zo klein). Voer het liefste Havens.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 11:05

Het idee erachter spreekt me wel aan en ik zou het ook wel willen proberen alleen heeft onze voerleverancier het niet en heb ik geen zin om het iedere keer te moeten halen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 15:17

Mij spreekt het wel aan, dus zit er wel aan te denken ermee te beginnen. Ik weet dat iemand hier uit de buurt het wel voert. En die bevalt het prima.

De kruidenmuesli van Subli zijn mijn pony's helemaal gek van. De bix is naar mijn weten normale maat. Je hebt ook Bikkels, dat zijn grote maat Bixkorrels, maar daar ben ik niet zo weg van.