Ervaring met Ingrid v Berlo? Ik een slechte!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Branca

Ervaring met Ingrid v Berlo? Ik een slechte!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 17:32

Ik zag een jack te koop op haar site. Dacht, leuk voor mijn vader. Hij blij, ga maar eens kijken!
Ik gemaild om te vragen of jas (met beschrijving welke) er nog was, daar eea niet ge-update was.
Ik gevraagd of ik deze evt op kan komen halen.
De jas lag niet in de winkel maar op een ander adres, daar zou ik 'm kunnen komen bekijken. Ze geeft een datum dat ik ziek ben. Afijn, bel naar de winkel in Lierop en vraag wanneer ik daar terecht kan. Dat kon bep. dagen, maar men kon de jas ook wel in de winkel klaar leggen. Mooi!
Ik zou deze week langskomen.
Sta ik daar vanmiddag: Jas? ...zoeken...
Na een paar minuten.. "Ingrid is de jas even halen, die ligt hier niet!"
Pfff... wachten.. na 15-20 minuten wachten is ze terug. Wordt een man koffie aangeboden... wachtende potentiële klanten niet. Verward
Ingrid komt niet in de winkel. Ik raak geirriteerd en vraag waar die jas nu is!
Komt een medewerkster met een rood vest terug, mt S. "Alleen deze is er nog!" >;)
"Mja, die heb ik niet besteld!"
Komt Ingrid terug, "Ja ik kan er niks aan doen..staan dozen met "jassen" erop en zitten bodywarmers in!"
Ik zeg..kom ik vanuit Nuenen hierheen gereden, gebeld, gemaild, gewacht en geen jas! Boos!
Ze bleef maar herhalen dat ze er niks aan kon doen.
Mja, daar heb ik niks aan. Dat ZIJ er niks aan kan doen, snap ik, maar niet de opstelling van een eigenaar van een eenmanszaak waarvan je denkt klantvriendelijkheid en service te verwachten.
Zeg dan: excuses of vraag wat ik anders evt nodig heb en maak een leuke prijs.

Krijg ik net een mail van degene met wie ik mailde:
Ze had van Ingrid begrepen dat je zojuist in de winkel was geweest om de
jas te passen. Ze zei dat ze had verteld dat de jas niet in de winkel lag. En dat ik naar het andere adres moest gaan. (daar dus over gebeld en nog in winkel gevraagd..was niet voor klanten daar)
Nu mailt ze dat ze de jas klaar heeft liggen en dat ik van harte welkom ben om een keer langs te komen. Van te voren ff bellen. Ziek
Daar begrijp ik dus helemaal niets meer van!

Ik betreur deze gang van zaken en vind het erg jammer. Heb er weer koppijn aan overgehouden.
Zijn alle winkels zo tegenwoordig?
Als ik een zaakje zou hebben, zou ik veel doen om mensen tevreden te stellen en te houden!

Is een heel verhaal, sorry, maar moest ff kwijt.... Stoom uit je oren

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:44

Branca schreef:
....Zijn alle winkels zo tegenwoordig?
Als ik een zaakje zou hebben, zou ik veel doen om mensen tevreden te stellen en te houden!(-

En zo denk ik er nu ook over. Het klinkt misschien een beetje ouderwets maar omdat mijn winkel maar klein is, heb ik een keuze gemaakt voor het assortiment. Service en kwaliteit bestaan nog wel.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 17:53

Net mailtje terug..na mijn boze verhaal:
Wist niet dat ik had gebeld... (wordt dan kennelijk niet doorgegeven)
Jas lag klaar op kantoor (nu weet ik niet waar men precies bedoelt, denk andere adres) miscommunicatie (ja, tussen hun Boos! )
Kan jas evt opsturen en kan dan evt terugsturen...
Rolleyes

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 17:55

wij hebben over een paar maanden denk ik weer pups jackis!! zijn altijd heeel leuk...

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 18:03

Lovesunny schreef:
wij hebben over een paar maanden denk ik weer pups jackis!! zijn altijd heeel leuk...

Verward

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:44

Ik woon zelf in Asten, ligt langs Lierop waar de winkel gevestigt is. En de service vind ik ook helemaal niet goed , Als er op de site een leuks staan bv strijklappen, ga ik naar de winkel zegt ze is alleen via de site te bestellen, wat voor winkel ben je dan Verward en dat staat dan ook helemala niet op de site.
Voor mij is het 10 minuten fietsen maar voor mensen die van buiten afkomen

Ben dus niet tevreden over de winkel.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:53

ik heb hele andere ervaringen. mijn vragen met betrekking tot produkten werden altijd heel snel en correct behandeld. Ook de bestellingen die ik had gedaan zijn allemaal netjes, heeeeeeeeel snel, verstuurd.
Daar ben ik dus allemaal erg tevreden over!

En dan komt daarbij natuurlijk het feit dat ik bij hun het thorowgood zadel heb gewonnen, helemaal geweldig Lachen

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:57

Klinkt alsof je inderdaad pech gehad hebt en er sprake is van miscommunicatie. Misschien wil ze de jas zonder verzendkosten naar je opsturen zodat je alsnog kan bepalen of je hem wilt kopen of terug sturen?
Zoiets kan overigens overal gebeuren. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Het is alleen net vervelend dat jij dit meemaakt....

Bridgehill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:58

Vervelend voor je dat het nu zo gelopen is, maar miscommunicatie kan de beste overkomen. Ik kom zelf regelmatig bij Ingrid en heb alleen goede ervaringen met haar en haar zaak. Ik wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld en Ingrid is eerlijk en zeker wel klantvriendelijk!!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:01

Ik heb er ook alleen maar goede ervaringen mee, alles word snel verzonden en als ik vragen heb word dat keurig en snel beantwoord in de emails.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:23

Ik heb ook alleen goede ervaring met die zaak.... maar alleen via de online shop.
Had de laatste keer een paar chaps besteld, werd ik gebeld dat ze de verkeerde maat online gezet hadden..kwam mij beter uit... dag later zending in huis.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 19:29

Tja ik vind haar wel altijd heel klantvriendelijk. Maar goed, vervelend ik ben benieuwd hoe dat afloopt want ik ken haar als zeer servicegericht.

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 20:49

Ik heb er ook niet zo'n goede ervaring mee. Ik had er een singel, peesbeschermers en strijklappen besteld. Na een week heb ik zelf maar even een mailtje gestuurd waar mijn spullen bleven. Het bleek dat zij aan het wachten waren op een leverancier... Fijn dat je dan mij ook even een mailtje stuurt... niet dus... Toen kreeg ik een pakketje met alleen de peesbeschermers. Nog 3 weken gewacht, en toen heb ik mijn bestelling maar gecanceld. Ik kreeg wel 10% korting aangeboden, maar ik had nou niet het idee dat die spullen snel zouden komen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:05

Ik heb nu 2 keer wat besteld, heb ook goede ervaringen met hun.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:13

GeJe schreef:
:j En zo denk ik er nu ook over. Het klinkt misschien een beetje ouderwets maar omdat mijn winkel maar klein is, heb ik een keuze gemaakt voor het assortiment. Service en kwaliteit bestaan nog wel.

Bij jou is het inderdaad erg klantvriendelijk!
Ik heb afgelopen zomer een rijbroek bij je gekocht van Schumacher Lachen
(meisje van de 2 Fjorden Knipoog)

En, Branca, bij de Divoza hebben ze hele mooie jassen in de aanbieding van Bjornson.
Die heb ik ook net voor mijn vader gekocht!

Ik heb verder geen ervaring met Ingrid van Berlo...

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:27

Ingrid zelf vind ik erg aardig (heeft trouwens ook een errug leuk paard) maar over de service heb ik meerdere slechte verhalen gehoord jammer genoeg. Het komt hier op neer, als je iets besteld kun je er meestal erg lang op wachten (ongeveer 2 maanden)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 22:32

Ik heb ook aleen een positieve ervaring!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 23:30

Ik heb ook een slechte ervaring bij haar!
Ik had een halsstuk gekocht via haar site waarop zij garandeert de scherpste prijzen aanbiedt!
Zie ik op een andere site hetzelfde halsstuk voor maar liefst 10 euro goedkoper.
Na een paar boze mailtjes te hebben gestuurd komt het erop neer dat ik gewoon vreselijk geflest ben!
Ik krijg het geld niet terug, wel mag het geretouneerd worden maar dat kost mij dan 5,50 zodat ik uiteindelijk nog maar 4,50 winst zou maken.
Dat vind ik dan net weer niet de moeite!
Als ze echt klantvriendelijk zouden zijn, zouden zij het verschil terug horen te betallen.
Ze zegt immers zelf dat ze GEGARANDEERT deSCHERPSTE prijzen heeft!

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 08:49

Ik heb pas 2 dekens besteld bij haar en die had ik binnen een week binnen,en dat terwijl ze nog van de leverancier moesten komen.
Ik kreeg netjes mailtjes dat de dekens besteld waren en daarna dat ze verzonden waren.

Ik heb dus een prima ervaring gehad en zal dus vaker wel wat bestellen bij haar

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 10:42

Ook Ingrid is maar een mens en dat heeft ze hiermee dus weer bewezen.
Iedereen maakt wel eens fouten, komt z'n afspraken niet na of vergeet iets door te geven.
Voor mij is dit dagelijkse kost. ik maak aan de lopende band mee dat leveranciers niet doen wat ze beloven. Aan de andere kant, met omzetten van 8 cijfers voor de komma, gaat er natuurlijk ook best wel eens wat mis.
Ik heb geen slechte ervaringen met Ingrid en ik vindt het ook niet terrecht om haar slechte service te verwijten als er een keer iets mis gaat. Als ik alle leveranciers eruit zou gooien die eens hun afspraken niet na komen, dan had ik allang geen leveranciers meer.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-04 11:06

Tuurlijk maakt men fouten, maar...
2 mailtjes (afspraken), een telefoontje (afspraak) en nog eens in de winkel. Vind ik wel een beetje TE.
Hoever moet je dan gaan?
Vind het ook typisch dat ik daar enkele minuten in de winkel bij de kassa sta en dat personeel wat rondloopt (zonder klanten) en de vertegenwoordiger koffie aanbied...en ik maar wachten...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:28

Ik heb 1x wat bij haar besteld en dat ging prima!

Jammer dat het bij jou mis is gegaan...
hopen dat het eenmalig is...

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:35

Nou, in zo'n situatie ben ik er heel snel klaar mee.

Zeker als ze niets aanbieden om het ongemakt wat te verzachtten

Dan steken ze die jas maar ergens waar de zon niet schijnt....

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-04 12:36

GeJe schreef:
:j En zo denk ik er nu ook over. Het klinkt misschien een beetje ouderwets maar omdat mijn winkel maar klein is, heb ik een keuze gemaakt voor het assortiment. Service en kwaliteit bestaan nog wel.

ik ben er nog nooit geweest! is voor mij ook te ver weg!
maar wel een hele mooie site!
petje af! OK dan!