Ik gemaild om te vragen of jas (met beschrijving welke) er nog was, daar eea niet ge-update was.
Ik gevraagd of ik deze evt op kan komen halen.
De jas lag niet in de winkel maar op een ander adres, daar zou ik 'm kunnen komen bekijken. Ze geeft een datum dat ik ziek ben. Afijn, bel naar de winkel in Lierop en vraag wanneer ik daar terecht kan. Dat kon bep. dagen, maar men kon de jas ook wel in de winkel klaar leggen. Mooi!
Ik zou deze week langskomen.
Sta ik daar vanmiddag: Jas? ...zoeken...
Na een paar minuten.. "Ingrid is de jas even halen, die ligt hier niet!"
Pfff... wachten.. na 15-20 minuten wachten is ze terug. Wordt een man koffie aangeboden... wachtende potentiële klanten niet.
Ingrid komt niet in de winkel. Ik raak geirriteerd en vraag waar die jas nu is!
Komt een medewerkster met een rood vest terug, mt S. "Alleen deze is er nog!" >;)
"Mja, die heb ik niet besteld!"
Komt Ingrid terug, "Ja ik kan er niks aan doen..staan dozen met "jassen" erop en zitten bodywarmers in!"
Ik zeg..kom ik vanuit Nuenen hierheen gereden, gebeld, gemaild, gewacht en geen jas!
Ze bleef maar herhalen dat ze er niks aan kon doen.
Mja, daar heb ik niks aan. Dat ZIJ er niks aan kan doen, snap ik, maar niet de opstelling van een eigenaar van een eenmanszaak waarvan je denkt klantvriendelijkheid en service te verwachten.
Zeg dan: excuses of vraag wat ik anders evt nodig heb en maak een leuke prijs.
Krijg ik net een mail van degene met wie ik mailde:
Ze had van Ingrid begrepen dat je zojuist in de winkel was geweest om de
jas te passen. Ze zei dat ze had verteld dat de jas niet in de winkel lag. En dat ik naar het andere adres moest gaan. (daar dus over gebeld en nog in winkel gevraagd..was niet voor klanten daar)
Nu mailt ze dat ze de jas klaar heeft liggen en dat ik van harte welkom ben om een keer langs te komen. Van te voren ff bellen.
Daar begrijp ik dus helemaal niets meer van!
Ik betreur deze gang van zaken en vind het erg jammer. Heb er weer koppijn aan overgehouden.
Zijn alle winkels zo tegenwoordig?
Als ik een zaakje zou hebben, zou ik veel doen om mensen tevreden te stellen en te houden!
Is een heel verhaal, sorry, maar moest ff kwijt....
En zo denk ik er nu ook over. Het klinkt misschien een beetje ouderwets maar omdat mijn winkel maar klein is, heb ik een keuze gemaakt voor het assortiment. Service en kwaliteit bestaan nog wel.
, Als er op de site een leuks staan bv strijklappen, ga ik naar de winkel zegt ze is alleen via de site te bestellen, wat voor winkel ben je dan

)