O jee, mooi zadel gezien....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

O jee, mooi zadel gezien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 15:01

Soms zie je een mooi zadeldekje wat je wilt hebben (oke MOET hebben), maar afgelopen zaterdag heb ik dus een mooi zadel gezien. Een Kentaur (welk type weet ik zo snel ff niet) maar de kleur was roodbruin en ikke was verliefd . Kentaur zadels kosten niet de hele wereld, maar toch € 800,= . Zelf heb ik een Kieffer Zadel, Lech Profi Professional, met bouwjaar onbekend. Niets mis mee volgens mij, maar zal er niet de hele wereld voor vangen. Dus nu heb ik de volgende vragen:

1. Zouden jullie een nieuw zadel kopen omdat je het zo mooi vind?
2. Wat zijn jullie ervaringen mbt Kentaur zadels? Qua zit en ligging op fjorden?
3. Weten jullie andere merken (niet de allerduurste) die bruine dressuurzadels leveren?
4. Wat doet een Kieffer ongeveer als 2de hands?

Haha, moge duidelijk zijn dat ik in grote twijfel verkeer............ Haha!

ps: dat ik het zadel mooi vind houd natuurlijk ook wel in dat het voor ons allebei goed moet passen!!

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:20

Ik heb sinds 3 weken een kentaur zadel het is het super fijn zadel.Op mijn pony ligt die ook goed.Kwa prijs is die ook wel goed

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:24

@ vraag 1: Als ik het echt een heeeeeeeeeeeeeeel mooi zadel zou vinden, hij zou goed op mijn paard liggen en ik zou het geld ervoor hebben zou ik hem ook nemen Haha! Gewoon jezelf (en je paard) verwennen. Doe eens gek!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:29

Ik zelf ben niet zo weg van bruine zadels. Ik zou waarschijnlijk wel een zadel kopen als ik het gewoonweg heel mooi vind. Het moet dan uiteraard wel passen en binnen mijn budget liggen.
Met Kenaur zelf ben ik niet echt bekend en kan daar dus ook niet over oordelen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:44

vind Kentaur super zadels en roodbruin *kwijl*

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 15:49

Jaaa, I love Kentaur!!
Als je het geld hebt, en het past zou ik het gewoon doen.
Ik wou eigenlijk ook een Kentaur (bruin, veelzijdigheids), maar de levertijd was 2 maanden.
Dat doen we dus nog wel een keer Schijnheilig
Ik heb nu trouwens een bruin BR VZH zadel gekocht, zit ook super fijn!

[edit] Voor Nicole heb ik dus een Kentaur dressuurzadel. Goede kwaliteit, en mooie prijs. Heerlijke zit ook!