Equilux is om witte benen/schimmels etc. weer mooi wit te krijgen ipv geel. Het is zo'n zelfde fles als Equistar, maar dan groen. Ik heb er dus ook een verstuiver bij gekregen. Maar mijn paard vind dat niet zo'n geslaagd plan en met haar achterbenen wil ze toch al eens vervelend doen. Ik wil dus geen risico nemen. Hoe gebruiken jullie dit en wat geeft het beste resultaat? Met een spons of doek ofzo?
manzano
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-04 10:33
Helemaal niemand??????????
GeJe
Geplaatst: 23-10-04 10:38
Als je het met een spons opbrengt, heb je veels te veel nodig. Een fles Equilux is ook niet echt goedkoop. De meeste middeltjes om je paard witter te krijgen zitten in een fles met handverstuiver. Misschien helpt het als je zelf hard sist om het sprayen een beetje "onhoorbaar" te maken voor je paard?
soesie
Geplaatst: 23-10-04 11:02
Je moet net zolang sprayen tot ze stil blijven staan. En om de equilux niet te verspillen, kun je dit oefenen met een spuitflacon met water. Mijn paard is allergisch voor equilux. De huid gaat opzetten, precies waar ik gesprayed heb. Dus probeer het goedje eerst even uit op een klein plekje.
manzano
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-04 11:19
Het is niet "mijn" paard dus kan er weinig meer aan doen om dat nu nog af te leren.