Voernijd vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessica23

Voernijd vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 17:51

Mijn paard heeft erg last van voernijd. Als ik aankom met voer oren in de nek en dreigen naar de buurman. Nu heeft de buurman ook last van voernijd, hetzelfde geval eigenlijk. Is het het beste om die 2 uit elkaar te halen?.
Nu zou ik ze dus om kunnen ruilen dus dan heb je eerst mijn paard met voernijd dan mijn andere pony en dan die andere met voernijd. De stallen staan in een hoek.

Kan even kijken hoe ik dat uit kan leggen.

Pony
OK dan! OK dan! Voernijd pony
OK dan! Hier is een poetsplaats.
Mijn voernijdpaard

De twee voernijd pony's kunnen dus niet meer bij elkaar. Mijn vraag was zal dat schelen of zou mijn ene paard met voernijd het nu doen naar mijn andere pony. Ze kunnen hele goed met elkaar overweg.

Voerbakken zitten wel heel ver uit elkaar bij die 2 stallen.

Kan voernijd ook minder worden of houden ze dit hun leven lang.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Met name de stalopbouw.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 20:44

Ik heb hier hier 4 paarden op stal staan 2 naast elkaar en de andere 2 daar tegen over. Ze kunnen elkaar dus allemaal zien. Nou heb ik 2 paarden met voedernijd, aan elke kant van de stal 1. Dus links 1 en rechts 1. Maar die andere 2 trekken zich er niks van aan. Ik denk dat ze het hun leven lang houden, zie het als een soort tik. Je kan het proberen om de paarden te verwisselen, maar ik denk niet dat het helpt.