Wie kent deze stallen/manege's en kan helpen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irene2510

Wie kent deze stallen/manege's en kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 16:51

Hallo allemaal, nog steeds bezig met een zoektocht...
Graag wilde ik weten of jullie deze manege's of stallen kennen en mij kunnen vertellen wie dit runt of heeft gerunt. ÓF misschien kan iemand nog een toevoeging hier aan geven? Ik ben op zoek naar iemand die Brouwer van zijn achternaam heet die een half friesje heeft gehad, afkomstig uit Purmerend, dus kijk alsjeblieft even of je mij aan kunt vullen!

1. Manege Kwadijk
2. Manege de Vennen
3. Manege Purmerbos
4. Straver Manege
5. Manege de Wheermolen
6. ???

Wie helpt mij met aanvullen van stallen in Purmerend? En wie runt deze?

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:53

Hmm... ik ken iemand van msn, een meisje en die haar vader heeft een manege in Purmerend maar ik weet niet of het wel echt is want ze heeft altijd hele sterke verhalen Tong uitsteken . Maarja, ik zal es vragen hoe haar manege dan wel niet heet Knipoog .

Irene2510

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 22:19

Chestnut schreef:
Hmm... ik ken iemand van msn, een meisje en die haar vader heeft een manege in Purmerend maar ik weet niet of het wel echt is want ze heeft altijd hele sterke verhalen Tong uitsteken . Maarja, ik zal es vragen hoe haar manege dan wel niet heet Knipoog .

Graag, en misschien kent zij een meneer Brouwer??

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:22

Je zou ook kunnen informeren bij Stal Kwadijk, is weer anders dan manege Kwadijk. Stal Kwadijk wordt gerund door de familie Constant.

Succes met je speurtocht.