spiegel binnenbak?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Brrr

spiegel binnenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 12:28

Wie heeft er een spiegel in de binnenbak hangen? Van welk merk is deze en bij welk bedrijf komt hij vandaan? Weten jullie misschien websites van bedrijven die spiegels verkopen?

Zijn er nog andere opties/ideeen voor een spiegel in een binnenbak??

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:29

Geen idee, maar ik weet wel dat je er een gordijn voor moet hangen want ik heb eens gehoord van iemand uit mijn klas dat er bij hun een paard de spiegel in was gerend Scheve mond .

Vanes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:37

Op mijn vorige stal hadden we een spiegel hangen in de binnenbak, een redelijk grote trouwens.
Maar van welk merk het was daar het ik echt geen idee van.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:46

Chestnut schreef:
Geen idee, maar ik weet wel dat je er een gordijn voor moet hangen want ik heb eens gehoord van iemand uit mijn klas dat er bij hun een paard de spiegel in was gerend Scheve mond .

Als je er een gordijn voor hangt is het effect een beetje weg Haha!
Wij hebben ook spiegels binnen, echt super fijn vind ik! Ik zal vanavond even kijken of er een merk op staat.

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:48

Overal waar ik gereden heb hing wel een spiegel in de binnenbak. Maar nog nooit eentje meegemaakt waar een gordijn voor hing!!! Nee sorry merk weet ik ook niet.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:49

Ik zag toevallig in de Paard&Sport een advertentie staan van spiegels in bakken! Maar wat het adres was van de website weet ik niet meer.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:51

Een hele grote kantineruit Haha! Zelfde effect!

Het nadeel is alleen, als het een spiegel de gehele zijde(lange of korte, maakt niet zo heel veel uit) dat je er voor op moet letten dat je nog op je gevoel blijft rijden. En niet op het oog Bloos

Verder is het wel fijn ter controle. Aan merken kan ik je verder niet helpen, maar kan me voorstellen, dat je via een willekeurige glashandel aan een dergelijke spiegel kan komen, of dat zij je verder kunnen helpen.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:01

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:05

Met de prijzen die ze voor de "professionele "spiegels vragen kom je niet echt ver. Voor de prijs van 60 meter professionel spiegel kan je een paar lichte tour paarden kopen volgens mij..........
Als je 60 meter wilt bespiegelen moet je zelf via marktplaats (een grote partij) spiegels kopen en die zelf met (aluminium) spiegelprofielen aan de muren bevestigen.

Voor een buitenbak kan dit natuurlijk niet met het oog op de wind-belasting en dergelijke.

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:01

Wij hebben op de manege een paar stukken van een ruit (ruit van de keuken en de hal) beplakt met van dat spiegel spul. Dus als je in de keuken en de hal bent kan je wel gewoon door de ruit kijken, maar als je aan het rijden bent is het een spiegel!!

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:04

ff vraagje.. Kweet niej waar ik dit berichtje moest plaatsen dus ik plaats ut maar hier... hoe zet je n foto op de profiel ofzo?.. zoals iedereen heeft?:$.. Ksou ut eg werkelijk niet weten...