Wie is er naar de Paardenmarkt Zuid-Laren geweest?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

co2

Wie is er naar de Paardenmarkt Zuid-Laren geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 22:02

... en heeft deze pony zien staan?
Verder vroeg ik mij af of iemand er een pony gekocht heeft, en/of foto's heeft gemaakt van de markt.
Alvast bedankt!

Afbeelding

p.s. Verder geen commentaar over de foto of de pony, ik ben gewoon zeer benieuwd of deze pony gezien is op de paardenmarkt in Zuidlaren op dinsdag 19 oktober.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:04

Ik ben er wel geweest, maar ik zou je zo niet kunnen vertellen of deze er gestaan heeft. Er staan zoveel paarden en ontzettend veel bonte. Helaas kan ik je dus niet helpen!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 22:06

Ook geen foto's gemaakt toevallig? Schijnheilig
Maar ik hoorde van iemand anders al dat er ontzettend veel bonte pony's hebben gestaan, dus het zal inderdaad geen gemakkelijke vraag van mij zijn Knipoog Toch bedankt!

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:08

Nee sorry, ik ben eerst naar de nacht geweest, en was bang dat ik mn digi zou verliezen, dus helaas!

santos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:21

jij hebt hier niks aan, maar mijn zwager heeft vandaag een(waarschijnlijk) andalusier gekocht in zuidlaren. Zij heeft geen papieren en zou 9 jaar zijn. Iemand die haar herkend??? Lachen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 09:05

nou...ik heb wel zoiets zien staan... eigenlijk twee, dus het zou heel goed kunnen dat ie erbij was.
de een was nog wat vies alsof ze hem (of haar) zo uit de wei haden getrokken.
aangezien ik bont erg mooi vind heb ik bij ze staan kijken.
mooi paardje!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 09:12

Het vlekkenpatroon is trouwens aan beide kanten bijna hetzelfde als de kant op de foto. Het kan inderdaad wel kloppen dat het paard vies was en uit de wei kwam. Paardje zit ook erg dik in de wintervacht btw. Verder had de merrie best korte, ongelijke manen. Klopt dat?
Het kan ook heel goed zijn dat deze pony verkocht werd samen met een andere bonte pony. Dit was een 2,5 jarige pony, grijs bont. Beide merries. De pony waar ik naar op zoek ben is 3,5.