wie heeft er een idee voor stalking..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doublejoy

wie heeft er een idee voor stalking..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 12:17

hallo allemaal

misschien rare manier en vreemde vraag
ik zit al 7 maanden met een meid die me stalkt voorheeen vond ik het niet erg tot nu
maar nu word het te erg ik heb sinds 6 weken me eigen paard!!
en nu dreigt die griet me paard wat aan te doen!!
ik krijg hele enge mailtjes met een paard dat op ze kop hangt aan touwe enzo ik weet niet meer wat ik moet doen
weet iemand wat ik ermee aan moet
ze weet alles van mij en mijn paard waar die staat welke stal enz...
dank jullie wel

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:23

kan je haar niet aangeven bij de politie enzo Verward heel veel sterkte met die gekke griet

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:23

En jij gelooft dat ?
Die heeft jou makkelijk te pakken en dat weet ze ook.
Vaak zijn dit soort dingen grootspraak, jaloezie etc
Als die meid een beetje helder in dr kop is zal ze jou paard heus niks aan doen, maar vind ze het geweldig om jou te stangen.

Gewoon NIET op reageren, neem een ander emailadres en laat haar lekker in de waan dat ze je paard wat aan zal doen....

Zolang jij reageert blijft het alleen maar erg leuk voor dr om ermee door te gaan

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:25

hey ik heb ook van die driegmailtjes enz. gehad over mijn pony.
ik zou het niet te serieus nemen als het al 7 maanden aan de gang is en er is nog stedes niets gebeurd en je sinds 6 weken je paard hebt en daar ook niets mee is gebeurd.

zie je het echt niet zitten, misschien kan je dan aangifte doen bij de politie, neem dan zo'n e-mailtje mee daar naar toe en zeg dat het niet de enigste is, vertel je verhaal en vraag of zij er wat mee kunnen...

succes!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:29

Bij de politie doen ze er echt helemaal niks aan zolang het paard niet echt dood in de wei ligt... ze hebben geen tijd voor dit soort dingen en mailtjes zijn geen harde bewijzen...

Gewoon geen aandacht aan schenken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:35

Niet op reageren maar wel alert blijven!! Naar de politie gaan heeft geen zin. Die hebben geen tijd voor je. Die zijn snelheids controlles aan het doen OF ze zitten aan de koffie. Nee dat schiet echt voor geen meter op.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:45

SANEX schreef:
Bij de politie doen ze er echt helemaal niks aan zolang het paard niet echt dood in de wei ligt... ze hebben geen tijd voor dit soort dingen en mailtjes zijn geen harde bewijzen...

Gewoon geen aandacht aan schenken

hmm, ik heb misschien wel makkelijk praten dan, mijn oom zit bij de politie en die helpt me altijd bij zulke dingen. ik hoef maar te bellen.

maar als ze er inderdaad niets aan doen, zou ik ook niet meer reageren op de e-mailtjes en dreigementen. misschien dat je het aan de stalhouder kan voorleggen wat er gaande is, dat hij bijvoorbeeld een oogje in het zijl houd...

Poltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:46

bewijzen verzamelen!
gesprekken met haar opnemen (via je mobiel)
goed gesprek met haar aangaan.
Laat niet merken dat je paardje je zwakke plek is, daar zal ze gebruik van maken.

sterkte

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 13:16

dank jullie wel
ik ben al naar de politie gegaan maar die konden indd.. niks doen
maar vind het gewoon raar dat ze weet in welke stal die staat ze gaat s'nachts zegt ze en de stalhouder weet het wel maar ken er ook niks aan doen dan opletten ik weet niet precies wie en wat ze is
maar normaal zou ik ook niet echt erg vinden maar nu weet ze echt alles van me en me paard en dat is wel creepy
wat heeft zon griet op een stal te zoeken?
en het duurt al 7 maanden zo wie zegt dat ze niet zo gek is dat ze het doet
pffff echt erg een paard ken niks doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:18

Hoe oud is die meid?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:36

Ze zegt dat ze snachts naar die stal gaat... enjij maar op stang in je bedje ?
Wie gaat er nou snachts naar een stal om wat bij een paard te doen ?
En als ze dat gezegd heeft.. dan kun je dat aan je stalhouder melden en die kan snachts de stal op slot doen ( lijkt me zowiezo handig dat hij dat doet )

En als ze niet ophoudt.. zeg dan maar tegen dr dat je alles wat ze zegt en mailt bewaart en noteert en daarmee naar de politie stapt

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 13:42

ja heb je echt gelijk in maar ze spoort echt niet
de stal kan niet op slot mag niet ofzo vanwege branden enzo
maar ja ik maak me misschien te druk
maar het is echt me alles me paard dus ik ben misschien te bang dat ze wat doet
hij ken niks trug doen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:49

doublejoy schreef:
maar het is echt me alles me paard dus ik ben misschien te bang dat ze wat doet
hij ken niks trug doen

En dat weet zij!
En hoe meer jij je er druk over maakt, hoe meer zij geniet.

Weet je trouwens waarom ze je stalkt en bedreigd ? ken je haar ergens van ? Ruzie met dr gehad ? Heb je haar wel eens op dr gedrag aangesproken ?

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:53

Volgens mij weet de TS niet wie het is.. Als ik het goed begrijp.

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 13:54

dat is juist het leukste
ik had ander half jaar een vriend en dat ging al niet meer goed en toen kwam zei
ze is foto model ofzo en ze dat ze hem wel kon afpakke
nou ik was het al zat dus heb het uitgemaakt en toen is hij gaan huilen en zo dat vond ze zielig en ze denkt dat ze met deze dreigementen hem en mij weer samen krijg! ik heb er al duidelijk gemaakt dat ik niks meer wil omdat ik hem niet leuk meer vind
en toch blijft ze doorgaan ze zegt wat ik stuk maak moet ik oowk weer helen ze spoort echt niet na 7 maanden ben je dat toch zat dat stalken ik reageer al 7 weken niet meer en ze blijt me mailen ondanks dat ik niet reageer ik zal er wel eens 1 laten lezen oke

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:56

Ik weet niet hoor, ik zit wellicht anders in elkaar dan de gemiddelde Nederlander, maar als zo een griet mij/mijn gezin/ mijn paard op deze manier bedreigt en na het gewone negeren gewoon doorgaat, dan ben ik bang dat ik vandaag of morgen bij haar op de stoep sta en haar bij het openen van de deur zo een geweldige rechtse directe geef dat ze het niet meer in haar hoofd durft te halen om binnen een straal van 1 km bij mij en mijn geliefden te komen.

Door mijn werk in de nacht en mijn relatie met een discotheek eigenaar heb ik best veel met dit soort dingen te maken gehad. ALs het gewone negeren niet werkt ........... dan werkt alleen een grotere bek Haha! Haha! Haha! Ik ben daar trouwens heel fel op hoor, mensen mogen best ruzie met me maken, ik zal nooit op de vuist gaan of wat dan ook....... maar mijn bestaan terroriseren is not done, en zeker als het om mijn gezin gaat....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:58

Ik was dr achterna gegaan met een longeerzweep Haha! Wat nou politie, even hardhandig duidelijk maken wat er met haar gebeurt als ze ook maar 1 vinger naar dat paard uitsteekt!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:03

Ik zou net zo stressen als jij over je paard.
Waar zitten die hersenen van dat meisje? Ik vind het gewoon triest van d'r.

De rest van de tips zou ik gewoon aannemen idd en er proberen wat mee te doen.Succes

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:07

Mevrouw de stalker is duidelijk erg in de war... Jij moet weer een relatie aangaan met een jongen omdat mevrouw dat wil en anders doet ze jouw paard wat aan (als ik het niet goed samenvat zeg je t maar Knipoog)

Ik denk dat jij twee opties hebt:
- het geheel negeren, maar dan ook echt en je er dus ook niet meer druk om maken
- of mevrouw eens ff flink de waarheid vertellen (bijv. dat je hier niet van gediend bent, of ze niets beters te doen heeft, dat je niet wist dat jij zo belangrijk en interessant bent dat iemand daar 7 mnd aandacht aan besteedt... Knipoog en bovenal dat het nogal laf van haar is om het via een dier te "spelen", blijkbaar durft ze de confrontatie niet rechtstreeks met jou aan te gaan Knipoog)
Laatst bijgewerkt door mmouse op 19-10-04 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:07

Sorry, ik snap het even niet hoor? Eerst wilt ze je vriend afpakken, en als het dan uit is, stalkt ze jou, om jou en je vriend weer bij elkaar te krijgen? Raar verhaal... Is ze misschien bevriend met je ex-vriend, dat dit een actie van hun samen is? Ik zou toch maar eens met je ex gaan praten, misschien dat hij indruk op haar maakt. En nogmaals naar de politie stappen.

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 14:13

tjah ik herken haar niet:( heb wel een foto van haar gekregen van mijn (ex) ik word er niet vrolijk van
ik weet alleen haar naam en dat ze in de stad van rotterdam werkt maar ga daar maar is een blonde vinde ze zijn allemaal blond
ik weet wel als ik haar in me hande krijg is ze niet jarig!!!!!
maar tot nu toe heeft zij alles in hande want zij weet alles en ik niks
hier de laatste mail die ik kreeg en waar ik echt van schrok:

eey
dit had jou paard kunnen wezen maar wat er niet is kan nog komen is het toch hahahaha

sterkte
desiree

nou die afbeelding doet het niet ik weet niet hoe het moet
maar het was een paard dat onderste boven aan korte hing
was raar maar eng

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:22

Dus je ex en zij kennen elkaar goed? Dan zou ik toch eens met je ex gaan praten, misschien kan hij een fatsoenlijk gesprek met haar voeren. Of is het idd zo dat dit een plan van hun beiden is. Wil je ex verder niet vals beschuldigen, maar de kans bestaat...toch?

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:23

Misschien een hele rare vraag... hoe weet jij zeker dat je ex-vriend en deze dame niet dezelfde persoon zijn... Op deze manier hou jij nl contact met je ex... een foto van een fotomodel is zo op het internet te vinden...

Tip: reactie op e-mail: geef aan dat je graag kennis met haar wilt maken...

Andere optie om rustig te slapen: bij je e-mail instellingen aangeven dat mail van deze persoon automatisch verwijderd wordt.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:25

ja dit is natuulijk ook heel goed mogelijk! foto's zijn overal van internet te plukken... Vraag anders of ze je eens belt, ontmoeten vind ik een beetje eng, misschien is het echt een gestoord wijf...

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:26

misschien kun je een waakhond bij de stal laten, en wij hebben ook een alarm op de stal jullie misschien ook? Dus dan lig je iig niet zo´n zorgen te maken in je bed.. verder weet ik niet hoe je het kan oplosse..