wie heeft er ervaring met ANKY DEKEN???????

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

micky

wie heeft er ervaring met ANKY DEKEN???????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 09:22

ik wil graag een anky winterdeken aanschaffen maar hoe denken jullie erover????? wat is jullie ervarng?????? reageer!!!!!! ik wil het graag weten omdat de deken vrij prijzig is

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:27

Een Meisje van mijn stal heeft er vorig jaar een gekocht, en daar is ze erg tevreden over geloof ik.
Staartflap, loopsplitten, Buiksingels en van die Elastieken om zijn Billen heen. Alles zit erop en eraan.
De deken ziet er ook nog goed uit na vorig jaar, het is wel zijn geld waard.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 10:19

Super tevreden over OK dan! Wil eigenlijk geen andere winterdeken meer, deze blijft geweldig liggen, schuurt niet (!) is heerlijk warm (hoef mijn paard maar 1 x te scheren, daarna doe ik die anky winterdeken erop en voila, de hele winter door een kort vachtje )

Oja, vond de deken ook erg schoon blijven, die van mij is een echte smeerlap maar de Anky deken krijgt hij niet zomaar vies!

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 10:46

Mijn pony had er eentje en daar was ik super tevreden over, hij bleef goed liggen en was niet aan het schuiven en hij kreeg er ook geen schuurplekken van wat hij bij andere dekens wel kreeg en de deken bleef idd redelijk schoon, zelfs in het weiland! en hij kreeg hem ook niet stuk zoals bij de vorige deken wel gebeurde

tiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:02

Super deken, blijft goed liggen, makkelijk te reinigen, warm, etc. Had zelfs de elastieke beenkoorden er af gehaald, zijn niet nodig om hem op zijn plaats te houden. Aanrader, is geld echt waard

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:04

Geweldige deken Lachen hij ligt super en mijn pony krijgt vrij veel schuurplekken van andere dekens maar bij deze viel het heel erg mee! Je klan hem ook bijstellen bij de de hals, dat is ook heel handig! en hij is natuurlijk heel mooi haha

Ralinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:15

ik vind de deken ook echt een hele goede deken. het is een mooie deken en hij is ook nog eens erg goed. ik kan je de deken echt aanraden

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:51

Ik ben ook erg te spreken over de ANKY deken. Die van mij is nog helemaal heel, maar is gelukkig ook niet zo'n sloper. Hij ligt goed, en is lekker warm. Hij is duur, maar wel erg goed!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:03

Mij is geadviseerd hem niet te kopen omdat hij niet helemaal waterdicht is. Een aantal anky dekens zijn doorgestikt en dan kunnen ze niet 100% waterdicht zijn.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:44

Odess schreef:
Mij is geadviseerd hem niet te kopen omdat hij niet helemaal waterdicht is. Een aantal anky dekens zijn doorgestikt en dan kunnen ze niet 100% waterdicht zijn.

Deze deken mag ook niet als waterdicht worden verkocht! Het is geen waterdichte deken maar wel spatwaterdicht Ik gebruik er mijn Bucas regendeken overheen, dat werkt perfect!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:00

inderdaad op de site en bij alle omschrijvingen staat hij niet omschreven als waterdichtedeken, daarnaast vind ik het fijner om een zomeruitvoering van een regendeken er overheen te leggen (doe ik altijd als hij naar buiten gaat anderes wordt me deken vies he Tong uitsteken)

maar nu even over de deken. ik ben er zeer te vreden over, geen schuurplekken, blijft mooi lekker warm goede pasvorm.

ik kan m zeker aanraden.

Tazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:47

Ben ik zeker de enige waar het paard wel gigantische schuurplekken kreeg. Ik ben zeker niet tevreden over de deken en ook niet op de service. Heb telefonisch contakt gehad en moest er maar een t-shirtje onder kopen? Ik heb toen voor mijn deken bijna 700 gulden betaald!!!

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:28

ben zeer tevreden over de pasvorm en de warmte, maar mijn paard sloopt echt en daar is hij toch niet tegen bestand maar dat is ook niet zo raar, voor mij dus alleen nog maar goed kopere dekens
ik kreeg er overigens alleen wat witte haren van bij de aanzet van de manenkam....

Maar ik vind het een goede deken OK dan!

Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:30

Ik heb een Anky-deken en daar ben ik erg tevreden over. Heb deze herfst echter ook een Marcus-deken gekocht, is vergelijkbaar maar iets goedkoper en iets langer aan de zijkant (naar beneden toe) wat ik wel prettig vind. Maar de Anky is zeker top qua pasvorm en hij blijft ook mooi.

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:31

napoleon schreef:
Super tevreden over OK dan! Wil eigenlijk geen andere winterdeken meer, deze blijft geweldig liggen, schuurt niet (!) is heerlijk warm (hoef mijn paard maar 1 x te scheren, daarna doe ik die anky winterdeken erop en voila, de hele winter door een kort vachtje )

Oja, vond de deken ook erg schoon blijven, die van mij is een echte smeerlap maar de Anky deken krijgt hij niet zomaar vies!

Hier sluit ik me volledig bij aan..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:16

Romanoff had ook een Anky-deken.

Afbeelding
Afbeelding
Ik denk dat hij hem niet zo mooi vond?!? Verdrietig

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:02

whuhahaha hij heeft goed zijin best gedaan zo te zien.

gelukkig is die van mij geen sloper.

SaskiaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:03

OMG, wat ziet die eruit!!! wat moet die in hemelsnaam wel niet hebben gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:13

Haha! Haha! Haha!
Ik denk inderdaad dat romanoff anky niet zo mooi vond.
Wat zonde van je centen zeg.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:17

Whahahahah.. sorry, maar dat was even grappig. Ik hoorde over de anky dekens dat ze te isolerend zijn, en dat er geen lucht bij kan, waardoor het weer slecht voor de huid is ofzo... Dat hoorde ik, ik heb er zelf geen ervaring mee.

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:19

Tulandro schreef:
Whahahahah.. sorry, maar dat was even grappig. Ik hoorde over de anky dekens dat ze te isolerend zijn, en dat er geen lucht bij kan, waardoor het weer slecht voor de huid is ofzo... Dat hoorde ik, ik heb er zelf geen ervaring mee.

dat hoorde ik ook bij ons op stal
Bloos! die deken,aardig gesloopt Scheve mond

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:10

Ik heb geen idee wat er gebeurd is. Ik denk dat hij bij het rollen scheef is gezakt en dat hij erop is gaan staan. Ik was allang blij dat mijn paard nog wel heel was...

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 12:49

KarinvdM: en toch is die deken nog wel te redden! kwestie van een sterke naaimachine( toyota) en rustig doorstikken. Onze winterdeken is weer als nieuw! met een leuk patroontje. Misschien maak ik er nog een fotootje van.