Sinds kort is mijn schimmeltje doodsbang voor het maken van bochten als ze in de trailer staat.
Vanavond ben ik bij haar in de trailer gaan staan, omdat we vanuit de auto niet konden zien en merken wat ze nou precies deed.
Ik schrok me rot toen we de eerste bocht maakten! Lucky zette grote ogen op zette haar voorbenen wijd en haar achterhand liet ze toch bijna op de grond 'vallen'. Sommige bochten was het minder erg dan andere, maar zo kan het toch echt niet verder!
Op de manege (we waren op weg naar les) hebben we wat gepraat met instructrice ed en die brachten ons op het idee het tussenschot schuin te zetten, waardoor ze dus was meer de ruimte heeft en het misschien beter gaat. Op de terugweg hebben we het tussenschot schuin gezet (IFor Williams trailer, dus we konden makkelijk de 2e helft van het tussenschot schuin zetten
) en ik ben er weer bij in gaan staan, maar ipv dat dit hielp werd het er alleen maar beroerder op.Dit kan zo echt niet verder, maar ik heb geen idee wat hiervoor de oplossing kan zien.... wie kan me helpen? Of heeft dit ook wel is mee gemaakt?