paarden reizen de hele wereld rond

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kimpjeuh

paarden reizen de hele wereld rond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 21:07

Wat vinden jullie van mensen die paarden trainen en dan de paarden filmen als ze 1.50-1.60 springen en dan die film opsturen naar amerika, en als die mensen het goed vinden aan de film te zien word het paard naar amerika gebracht met vliegtuig. paarden worden daar gereden, wedstrijden enzo en dan doorverkocht naar japan en dan naar daar en dan naar daar...
wat vinden jullie daarvan de houder van de springstal waar ik sta die doet daar namelijk aan mee en stuurt regelmatig video's en dan paarden naar amerika of naar polen of japan. ik wil graag jullie commentaar.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:09

als je het echt voor de handel doet, lijkt het me niet echt een probleem, als je je geld maar binnen hebt toch Haha!

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:12

tja als je van een Amerikaan meer geld kunt vangen dan van een Nederlander...waarom niet

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 21:19

ja jullie hebben gelijk maar voor het paard moet het niet echt leuk zijn denk ik allé ik zou het nooit willen dat mijn paard naar alle kanten van de wereld wordt doorgestuurd

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:23

Als ie maar gewoon rechtstreeks vliegt, denk ik dat hij er weinig van merkt. Ze gaan gewoon met container en al het vliegtuig op. Vos zou het geen barst kunnen schelen denk ik, zolang ie maar veel vreten krijgt vind ie alles best.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:24

Kimpjeuh schreef:
ja jullie hebben gelijk maar voor het paard moet het niet echt leuk zijn denk ik allé ik zou het nooit willen dat mijn paard naar alle kanten van de wereld wordt doorgestuurd

als je je paard naar amerika verkoopt, lijkt het me ook niet echt veel meer uitmaken als ie daarna nog naar japan of waar dan ook heen zou gaan, mij zou het dus weinig uit maken...

femkepullens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:29

Een kennis van mij doet dezelfde handel met Spanje. Daar is echt niets mis mee. Vaak gaat het dan om paarden in de duurdere prijsklasse en die krijgen echt een top tehuis

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 21:55

femkepullens schreef:
Een kennis van mij doet dezelfde handel met Spanje. Daar is echt niets mis mee. Vaak gaat het dan om paarden in de duurdere prijsklasse en die krijgen echt een top tehuis

daar ben ik het wel helemaal mee eens!! dat is wel zo.