Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ook wij hebben ons paardje verzekerd bij Interpolis. Zij hebben ook meerdere mogelijkheden. Zo kun je zelf een pakket samenstellen wat bij jouw paardje past.
Suzanne vd schreef:Nu we het toch over verzekeringen hebben, ik ben ook bezig een verzekering af tesluiten voor mijn nieuwe paardje. Kan iemand me uitleggen hoe het zit met het volgende: van de amev heb ik een folder gekregen met: geen verplichte inname bij afkeuring. Hoe zit dat eigenlijk? Als mijn paard afgekeurd wordt dan bepaal ik zelf toch wat ik er mee wil doen en niet de verzekering? daar zit ik nog een beetje mee in mn maag.
Coby10 schreef:Volgens mij heeft het afkeurverhaal vooral te maken met afkeuren voor de sport. Soms kan het paard dan nog wel als recreatiepaard gebruikt worden. Als de verzekering je paard inneemt 'kopen' ze hem dus eigenlijk van je over als recreatiepaard tegen het bedrag dat in de verzekeringsvoorwaarden is afgesproken.
Ik zit overigens bij AMEV Hippo, omdat dat een echte verzekeringsmaatschappij is en geen onderling waarborgfonds oid. Daar had ik persoonlijk niet zulke goede gevoelens bij. Bovendien kun je de premie bij AMEV per maand betalen.