Ik dacht er toen opeens weer aan dat mijn ponypaardje altijd bij de spiegel staat als k um loslaat in de bak, ook als k um opjaag rent ie weer naar de spiegel toe...hij staat zichzelf er altijd in te bewonderen
blijkbaar voelt ie zich daar ook veiliger ofsow dan...
Maarreh in het Bit stond dat paarden zichzelf niet herkennen in de spiegel, dus denken ze dat ze een maatje hebben gevonden...dus worden de paarden rustiger...
Aangezien mijn ponypaardje altijd heel debiel bezig is op stal, met trappen en weet ik veel wat ie allemaal uitspookt als ik er ni ben
Maar door dat trappen in de stal heeft ie op z'n 3e een beenwond opgelopen waardoor ie een jaar niet heeft kunnen rijden, dus dat probleem is opzich best ernstig...(in de dierenkliniek d88 ze ook dat ie waarschijnlijk nooit meer zou kunnen lopen...maar eht is toch goed gekomen, gelukkig) hij is wel minder gaan trappen als voorheen, maar echt weg is het dus niet...denk ook niet dat ie er echt vanaf komt...maargoed ik wou het dus eens gaan proberen met zo'n spiegel...wie weet helpt het wel...want Moreno verveelt zich altijd super erg op stal...en aangeizen hij in de bak ook niet bij de spiegels weg te slaan is...
Is er iemand die dat ook heeft geprobeerd ofniet?? En zo ja...wat vond je paard ervan?? Lijkt het jullie een goed idee of niet??
Bijvoorbeeld aan de muur tegenover zijn box.