winterdeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RedFlame

winterdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 11:05

weet iemand een goede deken voor de winter of ervaringen?
ik had op mijn vorige paardje een bucas altex 2000 (al heel oud maargoed) dei heeft een rare voorsluiting waardoor ze geen schuurplekken krijgen maar bij mijn nieuwe pony past het niet goed (hij schuift naar achter en dan krijgt ze juist schuurplekken) ik wil daarom gewoon een niet al te dure staldeken zonder schuurplekken het liefst hoeft niet waterdicht te zijn wel warm genoeg voor de winter

hier is een beetje de sluiting van andere deken te zien: Cheese!
Afbeelding
zo zit het aan allebij de kanten en het elastiek is uitgerekt dus schuift het naar achter
ik weet het klinkt vaag ik heb ook nog nooit zon deken gezien

dus weet iemand iets?

belinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:05

Tja,ik denk dat dat heel moeilijk is.Er zijn heel veel goede dekens,en iedereen heeft goede of slechte ervaringen met een bepaald merk.Ik zou gewoon eens naar een ruitersportzaak gaan,en je laten voorlichten over de verschillende dekens en hun sluitingen.Dan kun je zelf ook bekijken wat je mooi en niet mooi vind.Ik heb zelf een Highliner van Divoza,en die bevalt me goed. Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:07

dekens van harry;s horse hebben een goede pasvorm en zijn niet zo belachelijk duur. ze zijn er in verschillende uitvoeringen en diktes.