wat vinden jullie van br-dekjes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

wat vinden jullie van br-dekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 16:01

Hey

Het valt me op dat de BR-dekjes vrij dik zijn. Ik heb er 2 (de zwarte met gouden rand en de paarse met zwarte rand) en ze zijn wel lekker dik voor in de winter, maar mijn singel gaat er moeilijk(we komen wel op het goede gaatje, maar het duurt ffies)
Hebben julie dat ook? Trekken jullie daarom je dekje in de kamer of doen jullie je singel 1 gaatje losser of gewoon op hetzelfde gaatje?

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:08

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:27

Met zo'n dik dekje van BR heb ik idd mijn singel een gaatje losser. Ik trek zowiezo bij alle dekjes, het dekje in de kamer.
Ik vind zelf alleen de BR event lekkerder dan die hele dikke dekjes van BR. Deze zijn minder dik en hebben een betere vorm.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:30

Ik heb ook zon dikke van BR echt een super fijn dekje!
Ik gebruik hem voor concoursen..

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 16:42

Citaat:
Ik vind zelf alleen de BR event lekkerder dan die hele dikke dekjes van BR. Deze zijn minder dik en hebben een betere vorm.

Oja...ik heb ook nog de event idd. Dus 3. De event vind ik het dekje van het jaar!!!!! Nie te dik en te dun, gewoon heerlijk!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:07

Vind Br super!
Ik wil alleen nog maar Br en stubben

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:40

ik vind ze top!
ik heb van br die hele dikke
en heb ook br event.
persoonlijk vind ik br event toch lekkerder omdat ze minder dik zijn, maar wel dikker dan normale dekjes.
maar in ben zo ie zo erg te spreken over het merk br opzich
ik vind het een goede kwaliteit voor een redelijke prijs!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:20

Veel te dik... Ik vind ze niet pretiig. Zelf heb ik de dekjes van Harry Horse... Die vind ik lekker van dikte en pasvorm....

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:54

Ik heb vandaag voor het eerst met mn BR Event gereden en ik ben er wel tevreden over! Hij is niet te dik en niet te dun en hij ligt mooi onder mn zadel Lachen

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:15

Ik vind Br heel fijn..! Ik heb ook geeen moeite met de singel ofzow

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:41

ik heb de gewoone br dekjes,die dikkere met bies,vond ze best fijn Lachen alleen mijn paard kreeg achter het zadel zeg maar,schuurplekken op haar rug van die shabrakken?

ik heb nu een br event dekje,maar ik mag pas over twee weken weer rijden,dus ik weet nog niet hoe die is Haha!
maar geloof wel erg fijn.

verder vind ik de kwaliteit erg goed,ook dat ze niet zo belachelijk duur zijn,en toch hele leuke en mooie dekjes hebben voor goede kwaliteit.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:44

Ik geloof dat ik alleen maar de BR-event dekjes ga aanschaffen.
Bij mr-ed zijn ze maar 15,- dus daar kunnen aardig wat dekjes van gekocht worden toch Bloos Haha!

Eerst maar eens de dingen die echt nodig zijn (veulenhalstertje, nieuwe singel, zweetdeken bla bla)

Maar ik zweer echt bij die dekjes

hafdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:50

Ik heb ook de paarse met zwarte rand en vind hem super het lijkt ook wel of me pony het fijner vind dat het dan minder drukt als met zo'n dunnere.

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:16

elady schreef:
Ik geloof dat ik alleen maar de BR-event dekjes ga aanschaffen.
Bij mr-ed zijn ze maar 15,- dus daar kunnen aardig wat dekjes van gekocht worden toch Bloos Haha!

Eerst maar eens de dingen die echt nodig zijn (veulenhalstertje, nieuwe singel, zweetdeken bla bla)

Maar ik zweer echt bij die dekjes

maar 15 euro? Bloos!
hebben ze ene site?en kun je er via de site bestellen?

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:39

ik heb dikke en dunn vind ze wel goed. heb singel even strak

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:48

ik moet wel wat meer moeite doen om hem aan te singelen.
maar vind het hele fijne sjabrakjes

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 21:03

hey

mr-ed heeft wel een site, maar daar kun je niet op bestellen
www.mr-ed.nl

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:06

De dekjes zijn fijn en idd lekker dik, maar die dingen drogen van geen meter! Bloos!

falabellatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 23:51

misschien off topic maare wie weet, Als het zadel goed ligt op je paard. Zijn die dikke BR dekjes dan niet te te dik met alle gevolgen van dien??

ik wil er namelijk ook een kopen maar als het niet goed is, als je zadel perfect ligt dan niet ( wie weet het!!!)

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:20

De dekjes van 15 euro zijn look-a-liks, niet de echte van BR. De echte events kosten daar gewoon 23,95 (vzh) en 26,95 (dressuur). De look-a-likes zijn er maar in 2 kleuren en hebben een andere binnenkant, ruwer, dan de events.

on-topic: Ik doe bij dikke dekjes gewoon de singel een gaatje losser... vast is vast en dat kan dus op een ander gat zijn bij verschillende dekjes. Ik heb er 2 uit de diamond-serie en vind ze erg fijn. Ze hadden wel net een iets langer mogen zijn. Het past maar net onder mijn zadel. De Event vind ik makkelijker. Lekker ruim en soepeler van stof dan de diamond. Die heb ik nu dus ook een paar.

Ik vind ze trouwens geen invloed hebben op de ligging van je zadel. Er zit een goede pasvorm in, dus kan je hem makkelijk omhoog trekken in de kamer.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:21

ik vind ze wel fijn maar volgens onze dierenarts is het niet goed om een te dik dek onder je zadel te leggen omdat het zadel op de blote rug van het paard gepast word en dan dus ook goed past
als je daar dan een dik dek of gelpad ofzo onder legt past het niet goed meer en heb je eerder kans op drukkingen,
behalve natuurlijk als je zadel alleen goed ligt met gelpad of dik dek, maar ieder wat hij zelf fijn vind ik heb hier zelf geen last van maar er zijn paarden die er drukkingen van hebben

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 14:25

Citaat:
misschien off topic maare wie weet, Als het zadel goed ligt op je paard. Zijn die dikke BR dekjes dan niet te te dik met alle gevolgen van dien??

Ik vind ze te dik en ben idd bang voor eventuele drukkingen omdat het zadel met een dunner dekje is gepast! Dat heb ik ook met een bont onderleg.

Idd, het zijn de look-a-like, maar ze lijken er wel op. Ik vind deze wel fijn moet ik eerlijk zeggen. Ik heb de bordeauxrode en is heerlijk van dikte!
[/quote]

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:33

ik vind de br diamond super fijn,, juist fijn zulke dikke wil geen andere meer....

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:40

Ik vind de BR event dekjes helemaal niets..
ze liggen voor geen meter bij mij.

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 16:43

Gebruikte er eentje, bamboo....maar ben er niet enorm blij mee. Wel mooi, maar enorm snel smerig, zweet blijft er enorm in hangen *stinken* en tjah, mij iets te dik....heb nu een doodsimpele gekocht, volgens mij bijna merkloos geen flauw idee, maar dat is echt een superding!