Ik ben op zoek naar een ( liefst) neoprene singel met aan 2 kanten elastiek. En ook nog voorgevormd.
Wie weet welke merken zo'n singel verkopen ? En welk merk bevalt het beste ? En hoe duur zijn ze ?
Groetjes,
Maris
Letizia
Geplaatst: 17-10-04 14:49
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
astridastrid
Geplaatst: 17-10-04 14:54
Van Harry's Horse hebben de meeste singels aan één kant elastiek. Is er een speciale reden dat je twee kanten wilt? Er is er wel een met buikflap, maar dat moet je ook maar net willen . Dat sharkskin van HH kan ik wel aanraden . Succes met je zoektocht!
tiki
Geplaatst: 17-10-04 14:56
Hoi, heb zelf ervaring met singel van Thorrowgood. (Veelzijdigheid) Welliswaar maar aan 1 kant elastiek, maar dat is ook genoeg. Singel is goed gevormd, soepel, drukt niet en is makkelijk schoon te maken. Ben er echt heel tevreden over! Succes
Passionato
Geplaatst: 17-10-04 16:21
Ik vind dat een singel aan beide kanten elastiek moet hebben. De buik welft ook niet naar een kant uit als ie ademhaalt. Een kant elastiek is op zich beter als niks, maar als ik kan kiezen toch aan beide kanten. Ik ben ze ook nog niet tegengekomen in neopreen, wel in leer. Als je opzich een goed passende (zachte) leren singel hebt, moet ie geen wondjes veroorzaken. Let erop dat een leren singel uit een stuk bestaat, als er "banen" inzitten kan dat gaan "snijden" en daardoor komen vaak plekjes.
Unity
Geplaatst: 17-10-04 18:34
Een neopreen singel met elastiek bestaat niet! Ik werk zelf in een ruitersportzaak, heb ik weet niet hoeveel leveranciers gesproken, aangeschreven etc., maargoed, mochten ze er onverhoopt toch zijn, ik houd me aanbevolen!!
Maar...... Ik heb er wel 1, ik heb een neopreen singel bij de zadelmaker een beetje laten verbouwen. Hij heeft er aan beide kanten elastiek aan gemaakt. En het werkt perfect! Dus een aanrader.