Sipko Sipkens en andere handelaren noord-nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sipko Sipkens en andere handelaren noord-nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:43

Wie zou mij wat meer kunnen vertellen over Sipko Sipkens, paardenhandelaar in Groningen.
Ik ben van plan om eens bij hem te gaan kijken voor een geschikt paard. Ik heb veelal positieve reacties over hem gehoord, vandaar ook de keuze. Maar zou graag willen weten wat voor paarden hij heeft staan. Volgens hem zijn dat allemaal heel goede Knipoog , maar is dat ook zo.

Ervaringen mogen ook via PB.

Oja ervaringen met inruil eigen paard zouden ook erg makkelijk zijn.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-10-04 11:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:44

Misschien dat je via de zoekfuncties ook al het een en ander kunt vinden? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 10:52

Miss_Petit schreef:
Misschien dat je via de zoekfuncties ook al het een en ander kunt vinden? Lachen

Ik heb gezocht Haha!

Maar geen informatie gevonden waar ik echt wat aan heb. Vandaar een nieuw topic.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:06

foutje
Laatst bijgewerkt door joyce B op 17-10-04 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:07

PB RUBYWHITE eens, die kent heel veel handelaren omdat ze zelf ook in dat circuit rondloopt. Zij heeft mij eens getipt voor welke handelaren ik op moet passen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:22

joyce B schreef:
PB RUBYWHITE eens, die kent heel veel handelaren omdat ze zelf ook in dat circuit rondloopt. Zij heeft mij eens getipt voor welke handelaren ik op moet passen

Bedankt, ik heb haar een pb gestuurd.
Ik zou graag via deze weg ook namen willen weten van andere ´goede´ handelaren.

Tripper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:50

Wij hebben ons L2 paard (magnifique) daar ook weg. Als het in de proefperiode niet had geklikt hadden we hem weer terug mogen brengen. Wij hadden ook de mogelijkheid om onze pony in te ruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 11:58

Tripper schreef:
Wij hebben ons L2 paard (magnifique) daar ook weg. Als het in de proefperiode niet had geklikt hadden we hem weer terug mogen brengen. Wij hadden ook de mogelijkheid om onze pony in te ruilen.

Hoeveel paarden heeft hij ongeveer staan?

Tripper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:01

Er stonden misschien ongeveer 25 handelspaarden. (Er stonden misschien nog wel meer maar ze zijn niet allemaal voor de handel). Het waren in ieder geval hokken vol met paarden.

Tripper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:02

Er is trouwens ook nog een binnenbak bij. We konden dus daar rijden om het paard uit te proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:03

Tripper schreef:
Er is trouwens ook nog een binnenbak bij. We konden dus daar rijden om het paard uit te proberen.

Bedankt voor je informatie. OK dan!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:47

Ik ben dus echt niet te spreken over Sipko Spipkens.

Er zijn verschillende mensen uit mijn omgeving die bij hem paarden gekocht hebben en de vooral de goedkope paarden mankeren allemaal wel wat. Bij de echte sportpaarden zit wel vaak wat leuks tussen!

Ik hou er sowieso niet van om een paard bij een handelaar te halen omdat je vaak de achtergrond niet weet van dat paard. Maar goed, hier zullen de meningen ook wel over verdeeld zijn...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:38

Wat zoek je precies coby?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:45

LuvdaTossa schreef:
Wat zoek je precies coby?

Ik ben op zoek naar een grote e-pony of klein paard (ben zelf 1.65 vandaar). Groter mag ook, maar liever niet. Het moet een betrouwbaar paard zijn en verkeersmak. Het paard wordt uitsluitend gebruikt voor de recreatie. Dus wat bosritten en een paar keer per week wat hobbelen in de bak Bloos Leeftijd liever niet boven de twaalf jaar. Het paard moet gezond zijn, geen stalgebreken. Prijsklasse tot 3000 euro.
Het liefst mogelijkheid tot inruil van mijn arabiertje.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 13:48

Het verhaal van Kimmy beamen veel mensen uit onze omgeving. De enige handelaar waarmee ik ervaring heb (en wat goed beviel) is dhr. Venema uit Vriescheloo of Veelerveen. Er zijn nog wel meer goede, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee.

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:10

sipko, handeld die net in dravers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:44

Ik ben vandaag bij Sipko geweest. Voor zover ik weet handelt die niet in dravers. Veel paarden gezien en gereden. En ook een heel erg leuk paard gezien (Inspekteur x Astronout). Een paard wat mij erg aansprak, en waarschijnlijk koop ik haar zelfs. Mits ze goedgekeurd wordt en mits de prijs van de inruil me aanstaat.
Het viel me allerzinds mee. Wel een probleem met de rijmeisjes, tsjee wat een sjacho´s. Boos! Sipko was erg vriendelijk, maar is natuurlijk een echte handelaar.
Topass is het paard waar ik mijn zinnen op heb gezet en ik hoop dat alles goedgekeurd wordt en dat ze het in de proeftijd goed doet.

merel1618

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:04

hahahahahaha
dat de meiden shago zijn kan ik me wat bij voorstellen
je hebt vast het leukste paard om te rijden gekozen Haha!
gebeurt bij ons ook wel eens heb je net een leuk paard om te rijden
is het weer verkocht Huilen tja maar dat hoort erbij hoor als je op een handelsstal zit. dan moetten ze maar op een manege gaan zitten als ze daar niet tegen kunnen.(hoor ook alleen maar goeds over sipke)
hoop dat het klikt met topaas en heb maar veel plezier ermee

texela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 22:09

marije86 heeft ook een topic over handelaren met daarin de betreffende naam Sipko Spipkens.
Misschien de moeite om te pb-en?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:15

Coby schreef:
Ik ben op zoek naar een grote e-pony of klein paard (ben zelf 1.65 vandaar). Groter mag ook, maar liever niet. Het moet een betrouwbaar paard zijn en verkeersmak. Het paard wordt uitsluitend gebruikt voor de recreatie. Dus wat bosritten en een paar keer per week wat hobbelen in de bak Bloos Leeftijd liever niet boven de twaalf jaar. Het paard moet gezond zijn, geen stalgebreken. Prijsklasse tot 3000 euro.
Het liefst mogelijkheid tot inruil van mijn arabiertje.

Bij Stal Jensma in Boijl staat een KWPNér te koop Z2 en heerlijk op buitenritten. Die hoeft niet de wereld te kosten want hij is 15 maar goed gezond en fit.

Amadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:22

Er zijnm nog wel meer handelaren in Groningen! Denk aan de manege/ handelaar Jan Dolfin (in Vries), Beishuizen in Finsterwolde, Hingstman in Niebert, Postma in Grootegast,

Amadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:25

ik ben nog niet klaar: Puriosohoeve in Zevenhuizen, er zijn ook vaak paarden en pony's te koop bij de HJC in Tolbert, Stal Laarakkers in WInschoten en dat zijn er dan al een heleboel. En natuurlijk bij partikulieren.....

Amadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 13:45

ik drukte per ongeluk op plaatsen daarstraks. Ik hoor ook wel eens iets van partikulieren die een paardje te koop hebben of iets weten... (hint)
(ik ben trouwens geen handelaar hoor! Lachen )

Of is het al wat geworden met Topass?!?!