manege in de buurt van woerden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marchador

manege in de buurt van woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 17:06

voor een vriendin ben ik op zoek naar een manege in woerden waar zij samen met een vriendin paarden kan huren en bijvoorbeeld een buitenrit kan gaan maken.

mijn vriendin heeft vroeger paardgereden maar mocht van haar ouders niet doorgaan, ze vind het zelf hardstikke leuk maar is wel beginner, haar vriendin heeft nooit op een paard gezeten, maar vind het ongelooflijk leuke beesten, maar kan niet op les omdat ze vaak ziek is.

weet iemand een manege (liefst bij woerden) waar ze ritten organiseren voor beginners??

dan hoor ik het gaarg Lachen

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:38

Ik zou je zo geen tip kunnen geven. Voor een buitenrit lijkt me het leukste als je in het bos kunt rijden. Heb je dat bij Woerden in de buurt?
Zou zelf anders even in de cd-foon gids kijken en rondbellen als je via bokt geen tips krijgt.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:11

Ik woon in Woerden, maar hier heb je absoluut geen manege en omgeving waar je kan buiten rijden. Het ligt net buiten de stad, dus vrij druk met verkeer, lijkt me niet echt handig. Verder sluit ik me geheel aan bij Kyona, het is toch veel fijner om in het bos te kunnen rijden? *LOL*
Veel succes verder.............met zoeken. Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 10:24

ja ik ken heel woerden niet en wist ook niet of er een bos oid was, (dat vroeg ik trouwens wel aan haar Scheve mond)

bedankt ik zal het iig doorgeven Lachen