Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Coentjuh schreef:Ja dat heb ik ook met me broek (EUROSTAR SPRINT) die ik sinds april ofzo heb... Heb hm weinig aan, haha slijt eerst beetje me oude rijbroeke af maar soms heb ik hem aan duz.. maar kga wel terug volgende week!
De Eurostar sprint is een erg dunne stof, dan kun je beter de bravour nemen die stof is beteren dikker. Of die sprint sneller slijt is me niets van bekend. Maar goed terug gaan kun je altijd.
Nou ik koop meestal de broeken van rond de 100 euro, of die merkbroeken die op marktplaats staan. Meestal staat het model de bij en dan ga ik in de winkel passen en dan vraag ik bij de verkoper de taillewijdte op en de beeenlengte en met hoge broeken de afstand van midden kruis totaan onderzijde boord en hoe breed de boord is. Dat doe ik wel vaker zo en nooit problemen mee gehad. Dan heb je vaak een merkbroek voor de helft van het geld. Ik rijd zelf altijd twee jaar intensief met de broeken dan gaan ze bij mij ook wel kapot. Misser schreef:Alle eurostarbroeken van de 450 stof pluizen zo volgens mij, ik heb 2 klara's en een karin van die stof en ze pluizen allemaal. De karin is teruggestuurd naar eurostar, kreeg ik na drie weken terug, pluisvrij en pluist nu weer... voor mij geen eurostars meer iig.
De karin was zo'n 85 euro, misschien voor een rijbroek niet duur, maar ik verwacht wel een beetje kwaliteit voor die prijs!
Dat ligt overigens wel alleen aan dat model stof, dat blijnft ook al een beetje aan je vingers haken als je een haakje aan je nagel hebt heb je zo een haal. Verder is eurostar goed. Heb zelf bijna altijd eurostar en nooit hinder van. Meestal overigens wel de iets duurderen broeken. Hele aanschaf in een keer maar gaan bij mij en ik gebruik ze heel erg intensief zeker twee jaar mee. Coentjuh schreef:Ja dat heb ik ook met me broek (EUROSTAR SPRINT) die ik sinds april ofzo heb... Heb hm weinig aan, haha slijt eerst beetje me oude rijbroeke af maar soms heb ik hem aan duz.. maar kga wel terug volgende week!

Terwijl, het na 1 keer rijden al zo aan het pluizen was. Ik vind het weg gegooit geld deze broek. Geen slecht plan dat ze die stof eruit halen. De meeste ruitersportzaken, kennen geen goede service meer

Misser schreef:Dat is normaal voor eurostar broeken van de 450 stof... Dus ook voor de klarissa, ik heb 2 klara's en een karin en die pluizen ook alle 3. Je kan ermee teruggaan, maar waarschijnlijk halen ze alleen de pluisjes eraf en die zijn zo weer terug. Of het moet echt heel erg zijn, ze hebben bij mij een broek terug gestuurd naar eurostar, maar het enige wat ze daar deden is de pluisjes eraf halen. Ik hoef voorlopig ook geen eurostars meer, dan maar iets meer betalen.
Wat voor broeken heb je nu dan en bevallen die wel beter?