Hoeveel voor een...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lazy

Hoeveel voor een...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 16:43

Ik heb een leuk appaloosa hengst veulen op het oog met goede papieren moeder ster e.d. vader is een zeer mooie hengst alleen nu was de vraagprijs bijna 3000 euro is dit een normaal bedrag of is dit aan de hoge kant

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:50

Hoe groot is hij?
Vind jij hem 3000 euro waard? Als jij hem 3000 euro waard vindt, moet je hem gewoon kopen. Het is trouwens wel een vraagprijs, dus je kan ook nog iets zakken in de prijs.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:52

Voor een Appaloosa shet (je zegt er niet bij wat voor maat het wordt Haha!) vind ik persoonlijk 3000 Euro te veel. Verder zou ik proberen door het kleurtje heen te kijken. Een apart kleurtje verkoopt goed, maar een apart kleurtje kan ook exterieurfouten verdekken.

Voor de rest ga ik met Mistral mee. Hij is waard wat een gek er voor geeft. Ik heb het niet zo op Appaloosa's, dus ik zou het er niet voor over hebben.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 16:54

wie zijn pa en ma? Amerikaanse appies of nederlandse?
voor de amerikanen betaal je over het algemeen wel dat bedrag voor een goed veulen uit goede bloedlijnen, voor een NL appie vind ik het veel geld!

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:36

Cassidy schreef:
Voor een Appaloosa shet (je zegt er niet bij wat voor maat het wordt Haha!) vind ik persoonlijk 3000 Euro te veel. Verder zou ik proberen door het kleurtje heen te kijken. Een apart kleurtje verkoopt goed, maar een apart kleurtje kan ook exterieurfouten verdekken.

Voor de rest ga ik met Mistral mee. Hij is waard wat een gek er voor geeft. Ik heb het niet zo op Appaloosa's, dus ik zou het er niet voor over hebben.

Waar staat dat het een shet is? Verward

Maar ik vind 3000 euro vrij veel geld...Heb je misschien een foto?

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:40

balans schreef:
Waar staat dat het een shet is? Verward

Maar ik vind 3000 euro vrij veel geld...Heb je misschien een foto?

je moet het even anders lezen ...
zij vind ALS het een shet is veel te veel ...
dit word erbij gezet omdat er alleen appaloosa neer gezet word en dus niet wat voor maar die heeft...

tsja ik denk toch dat je heir wat meer informatie neer moet zetten voordat wij kunnen beoordelen of het veel is ...
misschien een fotootje erbij ?!

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:46

BeNGeL schreef:
je moet het even anders lezen ...
zij vind ALS het een shet is veel te veel ...
dit word erbij gezet omdat er alleen appaloosa neer gezet word en dus niet wat voor maar die heeft...

tsja ik denk toch dat je heir wat meer informatie neer moet zetten voordat wij kunnen beoordelen of het veel is ...
misschien een fotootje erbij ?!

Owjah
Nu daagt het een beetje Haha!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:10

het is idd maar net wat je er zelf aan uit wilt geven.. eerlijk gezegt vind ik 3000 euro voor een veulen en dan ook nog een hengst een beetje aan de hoge kant, maar ik weet ook verder niet hoe zijn papieren zijn..

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 13:54

Nou het is geen shet dan zou het wel een american mini moeten zijn.
Het is een gewone nederlandse appaloosa met een goede moederlijn.
Hij word ong. 1.60 groot
Hij is wel zw. panterbont en zag op internet een appa. met een bonte vader voor 2000 euro en dat vind ik hem weer niet zo duur omdat hij wel goedgekeurd kan worden en een appa met een bonte vader niet.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:56

lazy schreef:
Hij word ong. 1.60 groot
Hij is wel zw. panterbont en zag op internet een appa. met een bonte vader voor 2000 euro en dat vind ik hem weer niet zo duur omdat hij wel goedgekeurd kan worden en een appa met een bonte vader niet.

Als jij hem 3000 euro waard vind, moet je hem gewoon kopen!
Jij moet hem aanschaffen, jij moet het onderhoud betalen en jij moet er mee omgaan. Dan kan een ander, heel wat vinden als jij maar gelukkig bent met hem!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:57

lazy schreef:
Hij word ong. 1.60 groot

Moet hij wel de capaciteiten hebben om goedgekeurd te worden.

Voor €3000 staan er veel leuke veulens te koop hoor! En die kosten dat dan niet omdat ze een leuk kleurtje hebben.... Ik vind het een hoop geld!