Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) vind ik persoonlijk 3000 Euro te veel. Verder zou ik proberen door het kleurtje heen te kijken. Een apart kleurtje verkoopt goed, maar een apart kleurtje kan ook exterieurfouten verdekken. Cassidy schreef:Voor een Appaloosa shet (je zegt er niet bij wat voor maat het wordt) vind ik persoonlijk 3000 Euro te veel. Verder zou ik proberen door het kleurtje heen te kijken. Een apart kleurtje verkoopt goed, maar een apart kleurtje kan ook exterieurfouten verdekken.
Voor de rest ga ik met Mistral mee. Hij is waard wat een gek er voor geeft. Ik heb het niet zo op Appaloosa's, dus ik zou het er niet voor over hebben.
balans schreef:Waar staat dat het een shet is?![]()
Maar ik vind 3000 euro vrij veel geld...Heb je misschien een foto?
BeNGeL schreef:je moet het even anders lezen ...
zij vind ALS het een shet is veel te veel ...
dit word erbij gezet omdat er alleen appaloosa neer gezet word en dus niet wat voor maar die heeft...
tsja ik denk toch dat je heir wat meer informatie neer moet zetten voordat wij kunnen beoordelen of het veel is ...
misschien een fotootje erbij ?!

lazy schreef:Nou het is geen shet dan zou het wel een american mini moeten zijn.
Het is een gewone nederlandse appaloosa met een goede moederlijn.
Hij word ong. 1.60 groot
Hij is wel zw. panterbont en zag op internet een appa. met een bonte vader voor 2000 euro en dat vind ik hem weer niet zo duur omdat hij wel goedgekeurd kan worden en een appa met een bonte vader niet.
lazy schreef:Nou het is geen shet dan zou het wel een american mini moeten zijn.
Het is een gewone nederlandse appaloosa met een goede moederlijn.
Hij word ong. 1.60 groot
Hij is wel zw. panterbont en zag op internet een appa. met een bonte vader voor 2000 euro en dat vind ik hem weer niet zo duur omdat hij wel goedgekeurd kan worden en een appa met een bonte vader niet.