Wie heeft er ervaring met Premiere dekens.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Wie heeft er ervaring met Premiere dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 11:43

En het gaat dan om de Premiere outdoor waterdichte deken.

Afbeelding

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:53

Ik had een andere van dat merk, binnen een uur stuk, gerepareerd, binnen 2 dagen weer stuk. Gerepareerd, in vodden in de wei teruggevonden..
Als je zin hebt om te naaien en je maatje 185 nodig hebt mag je dat onding zo komen halen! Knipoog

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 11:57

batje schreef:
Ik had een andere van dat merk, binnen een uur stuk, gerepareerd, binnen 2 dagen weer stuk. Gerepareerd, in vodden in de wei teruggevonden..
Als je zin hebt om te naaien en je maatje 185 nodig hebt mag je dat onding zo komen halen! Knipoog

Maat 185 is een beetje klein voor die fjord van die heeft 195 nodig. En ik een pest hekel aan naaien.

De deken zal voornamelijk gebruikt worden als staldeken en af en toe voor in de paddock.

Rest van de beschrijving:
Een prachtige winterdeken van premiere in de nieuwste winterkleur walnut.
Gemaakt van een 600 D buitenstof en een 340 grams vulling.
Super waterdicht zonder rugnaad.
Voorzien van dubbele musketon borstluitingen, loopsplit, schofbontje, kruissingels, staartflap en bilkoorden.
Een deken die geschikt is om uw paard de hele dag mee buiten te zetten maar, omdat de deken ook zeer goed ademend is is de deken ook erg geschikt om het paard mee op stal te zetten.
Kortom de ideale deken voor alle omstandigheden.

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 11:59

Ik heb een premiere regendeken. Hij bevalt mij prima, maar ik heb een absoluut geen slopers-paard. Ik heb geen idee hoe sterk die dus is.

Ik heb een o grams, alleen een lichte voering van stof. Het nadeel is dat die los van de buitenste laag zit, alleen dus aan de randen bevestigt is. Waardoor de buitenste en binneste laag apart van elkaar bewegen. Daardoor wil de pasvorm weleens lastig zijn. Maar dat is even rechttrekken.

Als je geen sloper hebt, is het een prima waterdichte deken voor een goede prijs.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:16

Tigger schreef:
Als je geen sloper hebt, is het een prima waterdichte deken voor een goede prijs.

Dit is de enige deken die ooit bij Fleur stuk is gegaan.. Lachen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 12:16

Tigger schreef:
Ik heb een premiere regendeken. Hij bevalt mij prima, maar ik heb een absoluut geen slopers-paard. Ik heb geen idee hoe sterk die dus is.

Ik heb een o grams, alleen een lichte voering van stof. Het nadeel is dat die los van de buitenste laag zit, alleen dus aan de randen bevestigt is. Waardoor de buitenste en binneste laag apart van elkaar bewegen. Daardoor wil de pasvorm weleens lastig zijn. Maar dat is even rechttrekken.

Soms houd hij zijn dekens heel soms niet. Heb nog steeds 2 Harrys horse deken en de ene is nu 3 jaar oud en op een paar kleine gaatjes na heel. En de andere is 2 jaar oud en heb ik al moeten naaien.

sim_oud

Re: Wie heeft er ervaring met Premiere dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:39

Hallo !

Ik heb 2 premiere outdoordekens van 150 of 200 gram (?) en die bevallen prima bij allebei de paarden.
Het is 1 v.d. weinige dekens die laag bij de hals zit, dus geen paarden die 'gestrot' worden met grazen !

En idd het enige dat iets minder is, is de voering die a.d. achterkant iets eruit schuift, maar na een rukje a.d. voering a.d. voorkant zit ie weer voor uren goed.

Bevalt echt prima voor lastige 'dekenpaspaarden' meeste dekens sluiten onderaan de hals gewoon te hoog en deze dus niet, blijft ook prima liggen (en zijn nog helemaal heel en wel al hele herfst en winter opgehad, maar ze zijn ook geen slopers gelukkig !) Kijk maar :

Afbeelding

Afbeelding

Mirannda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:42

ik heb een fleecedeken en heb die nu ongeveer 2 jaar en ziet er nog steeds goed uit dus ik ben er heel tevreden over

#Ymke#

Re: Wie heeft er ervaring met Premiere dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:02

ik had die van de beschrijving. Hij paste totaal niet op mijn merrie met smalle schouders. Daarnaast zakte deken ook steeds opzij.

Ik heb 2 zweetdekens van premiere, en die zijn echt superfijn, die worden zeéér intensief gebruikt en zijn og nergens kapot/beschadigd!

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:15

Het zijn prima dekens. Sterke kwaliteit.
Ik heb een 0 grams regendeken, mijn paard staat er 5 dagen in de week 3 uur mee buiten met andere paarden en er zit nog geen scheur in, ondanks dat de andere paarden er graag aan trekken. Dus wel een sterke stof.

Felinde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:19

Hmm.. de outdoor-dekens heb ik niet, de zweetdeken wel.. die bevalt mij erg goed Heb het halster er ook bijgekocht, met touw, alleen is de musketon-haak wel geknapt, toen het paard ergens van schrok. Erg jammer!

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:21

ik heb een 300 grams deken van Premiere en ben er qua stevigheid wel over te spreken, ik heb dan ook geen sloper.. maar qua pasvorm vind ik em niet zo best voor mijn arabiertje. Misschien op een stevigere paard dat de deken dan beter ligt...