Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
batje schreef:Ik had een andere van dat merk, binnen een uur stuk, gerepareerd, binnen 2 dagen weer stuk. Gerepareerd, in vodden in de wei teruggevonden..
Als je zin hebt om te naaien en je maatje 185 nodig hebt mag je dat onding zo komen halen!
Tigger schreef:Ik heb een premiere regendeken. Hij bevalt mij prima, maar ik heb een absoluut geen slopers-paard. Ik heb geen idee hoe sterk die dus is.
Ik heb een o grams, alleen een lichte voering van stof. Het nadeel is dat die los van de buitenste laag zit, alleen dus aan de randen bevestigt is. Waardoor de buitenste en binneste laag apart van elkaar bewegen. Daardoor wil de pasvorm weleens lastig zijn. Maar dat is even rechttrekken.
Als je geen sloper hebt, is het een prima waterdichte deken voor een goede prijs.
meeste dekens sluiten onderaan de hals gewoon te hoog en deze dus niet, blijft ook prima liggen (en zijn nog helemaal heel en wel al hele herfst en winter opgehad, maar ze zijn ook geen slopers gelukkig !) Kijk maar :
Heb het halster er ook bijgekocht, met touw, alleen is de musketon-haak wel geknapt, toen het paard ergens van schrok. Erg jammer!