Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De bedoeling van zo'n lickithouder is dat het voor het paard moeilijker is om z'n tanden erin te zetten, zodat hij langer met de lickit doet. Mijn paard krijgt voorlopig geen lickit meer maar als ik er toch ooit nog eens een koop koop ik er ineens zo'n houder bij... Eilandje schreef:Ik heb twee keer zo'n lickit opgehangen aan een touw, de eerste keer heeft hij er twee dagen gehangen, de tweede keer twee minutenDe bedoeling van zo'n lickithouder is dat het voor het paard moeilijker is om z'n tanden erin te zetten, zodat hij langer met de lickit doet. Mijn paard krijgt voorlopig geen lickit meer maar als ik er toch ooit nog eens een koop koop ik er ineens zo'n houder bij...
smurf schreef:ik heb de grootste veelvraat die je kan bedenken maar een lickit snapt ie niets van, een zoutblok weer wel![]()
Ik heb een boredombreaker: een bal die aan het plafond hangt waar 3 lickits in zitten, heb netjes verschillende smaakjes erin gedaan, maar hij snapt er niets van![]()
Hij speelt met de bal, maar likt er niet aan..........de sukkel