Maar het is me gewoon opgevallen. Via mijn instructrice hebben we nu 3 paarden te koop staan, waarvan er hier 2 op Bokt staan. Een Olivi x Inspecteur, een Jet Set x Belisar ( is die van mij zelf) en een Ramiro Z x Huzaar fokmerrie.
Al de dieren hebben op marktplaats gestaan met beknopte maar duidelijke info maar niks, noppes, nada aan reacties. En het zou aan de prijs niet mogen liggen want voor de 3 samen komen we nog niet eens boven de 10.000 euro uit
Ja, je hebt altijd mensen die bellen en mailen maar vervolgens niets meer laten weten. Dat houd je altijd, maar goed.
Maar is het nu zo dat de markt zo bar slecht is op dit moment dat er niemand blijkbaar een zeer betaalbaar 3-jarig sportpaard zoekt?
Of zou het echt aan de periode liggen? Ik zit er ook al aan te denken om maar weer te gaan adverteren na de winter want dit schiet niet op.
Wat zoekt men vraag ik me wel eens af? Blijkbaar geen jonge, betaalbare sportpaarden. Of misschien in de laagste prijsklasse
Het valt me gewoon op, vorig jaar heb ik mijn pony verkocht en na 1 uur op marktplaats had ik al zeker 20 berichtjes gehad! Die was binnen een week verkocht maar nu... .
Ben benieuwd of er meerdere mensen last hebben van verkoop troubles.

)
)..veel bedrijven gaan over de kop, we gaan onze boodschappen halen bij de c1000 ipv de Albert Heijn..we doen nog een jaartje met onze winterjas.....en een eigen paard toch een luxe
Ze mankeert niets maar de officiele eigenaar moest van haar af.
) naar is!!!!!!!