Marko heeft volgens mij een dipje (weet het eigenlijk wel zeker).
Hij is wat sloom met rijden, ben nu eerst een half uur bezig om hem een beetje wakker te krijgen (Dat terwijl ik eerst altijd een half uur bezig was om hem wat minder wakker te krijgen ) . Hij zweet heel erg snel terwijl ik niet denk dat het aan weinig conditie ligt, na 15 min. rijden binnen of buiten wat draven hij is al erg bezweet. Ook met buitenrijden gaat het allemaal niet van harte terwijl het dat toch wel erg leuk vind. Ik kan ook niet zeggen dat het rijden slecht gaat, integendeel zelfs loopt hij best wel lekker op het moment.
Nu heb ik het idee dat het door de overgang naar wintervacht komt. Ik zou hem graag een handje helpen want het is eigenlijk niet echt leuk zo.
Wat voor opties zijn er? is scheren een optie of misschien een vitamine stoot? meer voeren lijkt me niks omdat hij al genoeg krijgt en ik niet denk dat het daaraan ligt.
Revanches
Geplaatst: 13-10-04 22:41
even een dierenarts er na laten kijken! dan ben je er verzekerd van..wat marko zou kunnen hebben!
succes iig
Kornelius
Geplaatst: 13-10-04 22:44
Mijn paard was laatst ook een beetje futloos. Dierenarts bloed laten prikken en onderzoeken. Kwam niets ernstigs uit maar beetje tekort aan wat mineralen. We geven nu tijdelijk een supplement (op voorschrift DA) om haar over het dipje heen te helpen. Heeft al geholpen (maar misschien was het ook vanzelf voorbij gegaan dat weet je nooit).
Saskia9
Geplaatst: 13-10-04 22:46
denk wel de overgang van het weer, misschien wat vitamientjes bij geven?
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
Geplaatst: 13-10-04 22:48
Ja een vitaminestoot en scheren zullen allebei waarschijnlijk wel een goede opkikker geven! Zoniet, vraag het aan een DA of iemand anders die er verstand van heeft. Of neem hem in de trailer een keer ergens anders mee naar toe, hou de afwisseling erin!