verzekeringen amev/interpolis

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ACSM

verzekeringen amev/interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 21:31

Hoi,

Ik ben bezig met een verzekering af te sluiten voor mijn paard en hebeen voorlopige verzekering lopen bij interpolis. Maar heb net gehoord dat als je paard een bepaalde leeftijd bereikt dat hij dan uit de verzekering (bij interpolis)wordt gegooit. Is dit zo en zo ja, hoe oud is het paard dan??

Heb net even gekeken bij amev en daar zeggen ze dat als een paard een bepaald leeftijd heeft bereikt dat er dan andere voorwaarden gelden. Wie weet wat deze voorwaarden zijn??

Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:42

Bij Amev stijgt vanaf vijftien jaar de premie en met zeventien worden ze er uit gegooit. Ik ben verder wel erg tevreden over de Amev. Heb heel veel kosten moeten maken afgelopen anderhalf jaar, maar tot nu toe netjes uitgekeert gekregen.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:47

ik heb ook weleens gehoord dat sommige verzekeraars de paarden vanaf 16 of 18 jaar nietmeer willen verzekeren vanwege te hoog risico op ouderdomskwaaltjes.... verder weet ik er weinig van omdat ik nooit een paard verzeker.

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 21:49

Ik lees net dat bij interpolis het paard met 22 jaar eruit wordt gehaald....

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 23:49

Ik dacht dat dat niet uitmaakte, als de leeftijd maar niet is bereikt voor het afsluiten van de verzekering. Als je paard een lang leven voor de boeg heeft, en je zit al in de verzekering, gooien ze je er niet uit met een bepaalde leeftijd! Als je met een hogere leeftijd een verzekering wilt afsluiten wordt het moeilijker!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 08:32

ik verzeker alleen maar bij de EFO,
keren altijd netjes uit en hebben goede voorwaarden (lees alle kleine lettertjes van de interpolis maar eens door!)
het is een echte paardenverzekeraar en geen maatschappij die de paarden "erbij" doet.
www.efo.nl

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 08:43

montecito schreef:
Ik dacht dat dat niet uitmaakte, als de leeftijd maar niet is bereikt voor het afsluiten van de verzekering. Als je paard een lang leven voor de boeg heeft, en je zit al in de verzekering, gooien ze je er niet uit met een bepaalde leeftijd! Als je met een hogere leeftijd een verzekering wilt afsluiten wordt het moeilijker!

Klopt!!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:19

Twinklebel schreef:
Bij Amev stijgt vanaf vijftien jaar de premie en met zeventien worden ze er uit gegooit. Ik ben verder wel erg tevreden over de Amev. Heb heel veel kosten moeten maken afgelopen anderhalf jaar, maar tot nu toe netjes uitgekeert gekregen.

weet je dat zeker? met 17 jaar?
ik heb hier nog de voorwaarden liggen, dat boekje is al wel zo'n 5 jaar oud maar daar staat nog in dat ze tot hun 18e verzekerd zijn.
anders is het bij evita in januari al zo ver Nagelbijten / Gniffelen

Evita zit al zo'n 10 jaar bij amev, en ze heeft al die jaren nooit iets gehad, premie is netjes betaald enzo.. alleen dit jaar is ze 2 keer naar de kliniek geweest voor foto's en een bronchoscopie. wordt ze er dan ook gewoon uitgegooit?

als Evita er door de amev uitgegooit is, is er dan nog een verzekering waar ze in kan komen of is het dan gewoon afgelopen?
ik denk eigenlijk toch niet dat ik nog in een andere verzekering kan komen, dan zou ze weer opnieuw gekeurd moeten worden, op de buigproef is ze zoiezo postitief rechts achter.

ik ben over amev trouwens erg tevreden ze keren alles vrij snel uit.
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 14-10-04 09:29, in het totaal 1 keer bewerkt

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:22

EFO is echt een hele goede verzekeraar en niet eens echt duur. Kijk ook eens op hun site misschien is dit meer iets voor je.