Ik heb een verzorgpony en die heb ik zelf ingereden. We zijn nu ruim een jaar bezig. Op het moment rijd ik met een zadel van een ander paard op stal, dat opzich goed past. Hij heeft wel een eigen zadel maar dat is zo oud en het zit niet lekker. Omdat mijn verzorgpony heel veel voor mij betekend, en alleen ik er op rijd, ben ik van plan om een zadel te gaan kopen.
Na heel wat zoeken en orienteren over zadels ben ik nog steeds niet uit over wat voor zadel ik wil. Mijn eisen:
- 17.5 inch
- veelzijdigheidszadel.
-lange singelstoten.
- zwart
Het liefst wil ik een merkzadel, maar ik snap dat dat best moeilijk te vinden is voor een mooie prijs. Ik vind het een beetje eng om via internet te kopen, omdat ik zeker wil weten dat het zadel goed past en er zijn heel wat oneerlijke handelaars op internet.
Welk merk zouden jullie mij aanraden? (met welk zadeltype/merk rijd jij, waarom?ben je tevreden?)Zou ik toch naar een zadelmaker moeten gaan of denken jullie dat ik best een goed zadel kan vinden via internet? Een paar honderd euro heb ik er wel voor over, maar echt niet meer dan 550 euro denk ik..
Ik weet ff niet meer wat ik verder nog moet zeggen, maar als er onduidelijkheden zijn merk ik dat vanzelf wel.

)
doegg