Ervaringen Soulmate en Powerfood gevraagd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Ervaringen Soulmate en Powerfood gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 11:37

Pablo krijgt nu al enige maanden het supplement Soulmate en hij doet er goed op. Tenminste, in zoverre je dat kan bepalen dat het van een supplement kan komen. Op stal voeren ze naast de brok en 5 granen ook het preparaat Powerfood en dat kan Pablo dus ook krijgen. Voordeel voor mij is dat het in de stallingsprijs zit en andere suplementen zelf moet betalen.

Vraag is dus, hoe zijn jullie ervaringen met Soulmate en Powerfood. Powerfood wordt geleverd door van Cooten (van de Master horse brok). Verhaal klinkt van beide goed. Zie: http://www.soulmate-nutrition.nl/ en http://www.cooten.nl/1.htm

Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

O. Pablo krijgt juist een supplement omdat hij veel granen krijgt en in verhouding weinig brok. Dit op advies van de dierenarts omdat hij wat gevoelig is voor spierverzuring.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 18:38

Niemand dus hiermeer ervaringen mee??

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 19:07

Ja ik! Jij staat dan nu zeker bij Plaizier?? Ik voer het nu een maandje of twee/drie aan mijn paard. Ik ben er wel tevreden over. Het is net een extratje. Ik voerde altijd Cavalor, maar daar is hier wat moeilijker aan te komen, en ik haal mijn voer altijd bij PLaizier. Ik merk wel dat het net wat extras is, gewoon omdat hij minder stijf is na een zware training, maar ik kan niet zeggen of het nou denderende resultaten geeft. Voor ik begon met dit te voeren glom mijn paard bijv al heel erg ofzo.. dus over dat soort dingen kan ik je niks zeggen. Ik vind het ook een nadeel dat er geen hoeveelheden op staan wat er precies in zit.. Maargoed, volgend Plaizier werkte het, en ik ben er ook niet ontevreden over.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 23:19

Ehhh, nee, ik sta niet bij Plaizier, weet niet eens waar het is. Maar, waar gaan jou ervaringen nou over, over de Soulmate of de Powerfood???

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 00:56

Eleonoor, stuur Merel hier op bokt eens een pb-tje. Die was er geloof ik aardig in thuis en voert haar beide paarden ook Soulmate.

Maitu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 11:46

Ik heb ooit bij western lappen tekst (met foto's) gezien over soulmate. Volgens mij waren de ervaringen behoorlijk positief.

Carolaweger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 12:09

Hoi, ik voer al nige tijd soulmate en mijn paard doet het er prima op! Ik wil echt niks anders meer. Alles zit erin. Bij mij op stal zijn nog een paar anderen soulmate gaan gebruiken en die zijn ook heel tevreden!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 18:41

Hahaha, mijn ervaring ging dus over Powerfood.. sorry.. Plaizier is een voerhandel in heerjansdam, en dus min of meer degene die het goedje met nog iemand op de markt heeft gebracht. Vandaar dacht ik dat je daar stond. `Soulmate ken ik niet.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 19:24

Oke, nou begrijp ik jou verhaal. Powerfood wordt verkocht via van Cooten en al jaren op mijn stal gevoerd aan paarden die in verhouding veel granen krijgen.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:34

Oh oke. Tja, ik vind het altijd moeilijk om te zeggen of iets nou super werkt of niet. Hij zit goed in zijn vacht, en is ook lekker fit en soepel, maar ik vraag me altijd af of dat nou echt ook door die vitamines komt. Toen ik hem kreeg voerde ik Cavalor, dus toen ik over ben gegaan op powerfood zag ie er op zich al goed uit, snap je? Maar hij is er ook niet op achteruit gegaan. Hij doet het erg goed op dit voer en vitamines, dus ik houd het wel zo. Maar wat is soulmate dan voor supplement?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:36

Eigenlijk is vaak het probleem met supplementen, hoe bepaal je nou goed of het werkt of niet. Van Cortaflex weet ik dat het werkt, als ik het verminder wordt Pablo strammer. Maar toen ik van Soulmate van twee scheppen naar een schep op een dag ging merkte ik er niets van. En hij ziet er op het moment vreselijk goed uit, maar ligt dat nou aan de soulmate of aan het voer? Geen idee.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 20:38

O, over soulmate zie de site die ik hierboven hebt genoemd. Zo op het eerste oog lijken de twee supplementen aardig hetzelfde te hebben. En beide vermelden niet hoeveel van welke ingredient in de verpakking zit. Moet wel zeggen dat ik van Powerfood de verpakking niet heb gezien en alleen de info van hun site af heb gehaald. Misschien dat het wel op de verpakking staat, bij Soulmate in iedergeval niet.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:40

Nee, dat is bij powerfood ook niet. Vind ik wel een groot nadeel. Ze kunnen wel allemaal mooi schrijven wat erin zit, maar misschien is het op de hele pot maar 1 microgram. Ze zetten er vaak wel de hoeveelheid basisvitaminen in, zoals E en B enzo.. Maar niet rest. Wat is dat cortaflex? Voor de gewrichten? Ik geef nu nl primeval. Nietomdat hij iets van slijtage heeft, maar zeg maar ter preventie. Weet ik dus ook niet van of het wel werkt of niet...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:50

Cortaflex bevat bouwstenen voor kraakbeen en gewrichtsvloeistof, ik geef het mijn 18-jarige merrie en die is daar een stuk soepeler van gaan lopen. Op de fles staat ook keurig precies hoeveel er van elk ingredient in zit, ik ben erg huiverig voor spullen waar niet alles op staat, precies om de reden die jij noemt Passionato!

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 22:57

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 23:53

In de eerdere topics staan behoorlijk veel verhalen over super goede ervaringen van Soulmate gebruikers. Hoe zijn nou jullie ervaringen na een jaar?

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 13:29

Hmm, even wat zoeken op internet en wat vind ik? Beide producten worden door hetzelfde bedrijf in ridderkerk gemaakt die ook producten voor de menselijke consumptie maakt. Van Soulmate wist ik het, van Power food kom ik er net achter. Denk dus dat beide producten nagenoeg hetzelfde zijn. Ach ja, weten we dat ook weer...

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:28

Ik heb zelf voor mijn stage een onderzoek(je) gedaan naar de ingredienten van voedinssupplementen zoals Primeval, Soulmate, Arti Horse etc. Weinig bedrijven geven de juiste samenstelling uit concurrentieoverwegingen. Alleen Primeval zegt precies wat er in zit en in welke concentratie.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 16:26

Hej Eleonoor, dat wist ik inderdaad ook al van powerfood. Ik heb het er nl met Plaizier nog over gehad.. Ik kan hem misschien best eens vragen hoe dat nou zit met die hoeveelheden. Ik blijf toch elke keer twijfelen over die supplementen. Ik geef heel erg goed voer, en krachtvoer, en als je dat uitrekent moet ie in principe voldoende krijgen.... Het is ook zo moeilijk om een keuze te maken, er is zoveel op de markt.. en allemaal beloven ze van alles en nogwat! Tja..

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:23

Passionato, dat is ook precies mijn overdenking. Alleen krijgt Pablo in verhouding teveel granen, dus moet wel wat doen. Blijft lastig met al die supplementen en ze beloven allemaal gouden bergen....

Waar blijven de bokkers die vorig jaar zo te spreken waren over Soulmate?